What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty's nieuwe arcade/console room

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
My ratsense tells me he is still alive somewhere(ja ja ik weet het maar het klonk gewoon beter in Engrish :oops: )
 
jaja, post ff een paar dagen niet en raken al meteen in de stress :P

Heb het gewoon druk en weinig tijd.
 
almighty":3n0jgd8a said:
jaja, post ff een paar dagen niet en raken al meteen in de stress :P

Heb het gewoon druk en weinig tijd.

Phew.. gelukkig. We begonnen ons al zorgen te maken..

Maar vanwaar de verkoop van al je Cave spul? Andere interesses?
 
Cageman":2z8z1fjn said:
almighty":2z8z1fjn said:
jaja, post ff een paar dagen niet en raken al meteen in de stress :P

Heb het gewoon druk en weinig tijd.

Phew.. gelukkig. We begonnen ons al zorgen te maken..

Maar vanwaar de verkoop van al je Cave spul? Andere interesses?

Eigenlijk te weinig speeluren en momenteel ook tekort aan tijd.
Kan ze dan wel bewaren maar kan er ook weer iemand anders blij mee maken.
Ook het idee dat het pcb's zijn en ooit misschien stuk kunnen gaan.

Mushi en Espgaluda hou ik.

Waarom biedt je je CAVE kits en posters wel op buitenlandse fora aan en niet hier op Nozomi waar je ze zelf oorspronkelijk ook vandaan had?
Kan ik ze beter in de Gallerij posten :lol:

Wil graag wel iets verkopen.
 
Dan doe je de community in Nederland ernstig tekort vind ik. Zeker omdat je ze zelf ook zo'n beetje allemaal van hier hebt. Kleine moeite een topic te maken en een ander in Nederland (juist hier!) ook iets te gunnen.
 
Ik had op alle 3 de kits 1st refusal gekregen. Al vaak een balletje opgegooid bij Marc.

Die gozer die 2 v.d. 3 kits heeft gekocht stond al voor het verkoop topic 2de in de rij.

3 kits werd mij iets te gortig, dus die andere dude had zijn kans.
Ik vind het een faire manier van kopen en verkopen. Een collector laten weten dat als ie iets wegdoet waar je belang bij hebt, je het als 1ste mag weten.

Denk dat deze kits waren "voorbestemd" en dat de kans extreem klein was dat ze aan een ander waren verkocht.

Esp. II blijft wel in de nozomi community btw. 😉
 
Ken":ljwfctp1 said:
Dan doe je de community in Nederland ernstig tekort vind ik. Zeker omdat je ze zelf ook zo'n beetje allemaal van hier hebt. Kleine moeite een topic te maken en een ander in Nederland (juist hier!) ook iets te gunnen.

Idd kleine moeite maar meeste arcade freaks hier zijnn lid van AO en zien daar mijn post's wel.
Ook het meeste wat ik had/heb komt zeker niet van Nozomi hoor, toevallig ff die 2 kits, en als ik ze niet van je had overgenomen stonden ze nog stof te happen 😉

Ben blij dat de Asp II kit naar Onno gaat en je gaat daar een hoop plezier van beleven 8)
 
Vreemde redenatie, maar laat ik er maar over ophouden. Veel succes met je verkoop.
 
Ken":17yderne said:
Vreemde redenatie, maar laat ik er maar over ophouden. Veel succes met je verkoop.
Hoezo vreemd?

Verkoop is wel gelukt hoor :)

Maar jij hebt altijd wel ergens iets op aan te merken en zal wel het aard van het beesje zijn.
Nooit ergens iets posten maar als er olie op het vuur gegooid moet worden dan ben je er als de kippen bij, lekker community.

Heb wel genoeg gedaan voor Nozomi en het is een keertje klaar.
 
Het gaat niet alleen om dure kits waarvan ik het me misschien nog enigszins had kunnen voorstellen, maar ook posters e.d. die je ook hier makkelijk kwijt had gekund. Riekt er op deze manier gewoon naar dat je het een ander in Nederland niet gunt ofzo, heel vreemd allemaal.

Ik heb lang getwijfeld of ik er iets van zou zeggen, maar ik ga er niet omheen draaien en al helemaal niet hier.

almighty":15oa7pjv said:
Nooit ergens iets posten maar als er olie op het vuur gegooid moet worden dan ben je er als de kippen bij, lekker community.
Heb wel genoeg gedaan voor Nozomi en het is een keertje klaar.

Hier moet ik je helemaal gelijk in geven. Nogmaals bedankt voor het oprichten van dit forum. Zonder jou was arcade gaming in Nederland de afgelopen 5 jaar nooit zo levend gebleven.
 
Ken":1uhspe6p said:
Het gaat niet alleen om dure kits waarvan ik het me misschien nog enigszins had kunnen voorstellen, maar ook posters e.d. die je ook hier makkelijk kwijt had gekund. Riekt er op deze manier gewoon naar dat je het een ander in Nederland niet gunt ofzo, heel vreemd allemaal.

En de eerst volgende keer dat ik moet schijten zal ik eerst hier mijn hand opsteken o.k? 😉
 
almighty":1lxw6fxm said:
En de eerst volgende keer dat ik moet schijten zal ik eerst hier mijn hand opsteken o.k? 😉

Is goed Marc, Maar je hoeft geen foto's te posten hoor. :)
 
img6553.jpg


Zal binnenkort eens een update doen aangezien er veel is binnen gekomen.(laatste tijd weinig tijd)

Cheers :)
 
Back
Top