What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty's nieuwe arcade/console room

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
3 Nes games in de collectie, compleet en in uitstekende conditie.
img5635s.jpg

img5636s.jpg

img5637b.jpg
 
trailblazer800":33znezje said:
Faxanadu.......Jeugdsentimenten......Cola, chips and vettige controllertjes, heeeeerlijk....
idd, echt een hele leuke game :)
 
Weer 4 boxed NES games en vroeger veel gespeeld dus altijd leuk voor de collectie.
img5694.jpg

Compleet en de schuimpjes zitten nog in de doos. (geen zin om deze eruit te halen)
 
Inderdaad, zal mooi naast elkaar staan. Vooral die Capcom games. Dat blauwe design heeft toch wel iets, vind het bij Konami games ook heel passend dat zilvere.
 
Super Off road heb ik meerdere malen uitgespeeld.Fantastische game zeker met zijn vieren.
 
ff gespeeld maar wat is deze game bruut!!!
Esp.Galuda was al uber maar deze is echt 10X beter :D

Full kit 'Esp.Galuda II' mint 😉
img5714l.jpg
 
Inderdaad veeeel vetter. Mooie kit en een top game Marc! Speel ze.
 
Mooie aanwinst!!!
Ben zelf nog aan het stoeien met versie 1 dus nog niet klaar voor versie 2 maar klinkt veelbelovend dus je maakt me wel nieuwsgierig...
 
Mooi aanwinst !

Staat boven aan op mijn must-have-list want toen ik de 360 port 1 minuut speelde dacht ik ook al: hoe hebben ze voor elkaar gekregen om een toch al zeer goede deel 1 zo goed te verbeteren.

Speel ze!
 
Na het aarden van mijn cab kan ik nu in volle rust (nou ja rust 😉 ) eindelijk genieten van deze ubergame! :twisted:
 
Wat nieuwe aanwinsten voor mijn game/arcade room :)

Pachislo Night Shift Ward (bouwjaar 2007):
img5853.jpg

img5855x.jpg

img5856u.jpg

img5860g.jpg


Reco figure boxed:
img5849.jpg


Cave boxed posters nieuw.
img5866t.jpg


Futari posters:
img5865o.jpg


Death Smiles posters:
img5862v.jpg

img5863t.jpg

img5864q.jpg

img5867e.jpg

Heb nu wel genoeg posters en zal eens gaan kijken voor wat lijsten.
Deze zullen samen mooi hangen met 'Futari' en 'Death Smiles'.(de grotere jongens)

Heb nog een Pachislo staan en binnenkort daar ook ff een pic van.

Cheers :D
 
En m'n laatste Pachislo, Sonic Live 8) .
img5877zm.jpg

img5884s.jpg

:D

Maakt alles wel af zo met de spel/gokkasten en straks de posters even ophangen en dan is het 100% klaar, teminste voorlopig 😉
 
100% klaar? Natuurlijk Marc. :lol:

Die Sonic Live spreekt me wel aan. Die pachislo's zijn toch gewoon gokkasten met animatie? Nog nooit op gespeelt namelijk.
 
goatboy":1yqnv16q said:
100% klaar? Natuurlijk Marc. :lol:

Die Sonic Live spreekt me wel aan. Die pachislo's zijn toch gewoon gokkasten met animatie? Nog nooit op gespeelt namelijk.
Zou zeggen kom eens een keertje langs Henk, zijn echt verslavend :P

Er gebeurt van alles (soort mini games etc.) en daar speel je op, en eenmaal een bonus (big) bonus dan begint dat ding enorm veel tokens te spugen en maakt veel herrie en veel mooie lichtshows.
 
almighty":aemzwvow said:
Maakt alles wel af zo met de spel/gokkasten en straks de posters even ophangen en dan is het 100% klaar, teminste voorlopig 😉

Voorlopig = rond de 3 weken? ;-) :-)
 
Back
Top