What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty's nieuwe arcade/console room

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Als we hier klaar zijn kom ik zeker een keer langs in die hardcore tempel van je !

Wow! :D

ElPancho":2z6y3euf said:
Als we hier klaar zijn kom ik zeker een keer langs in die hardcore tempel van je !

Wow! :D
Strak plan!

Gaan we zeker doen.

Ik vind wel dat je iets te veel pachislo's hebt op dit moment Marc. Ze zijn wel leuk die dingen, maar zo saai als de pleuris, je zit echt als een hersendooie maar te wachten tot die special komt en dan als ie is geweest ( wat wel een feest is overigens ) dan weet je zeker dat hij er voorlopig niet meer aankomt en dan mag je weer wachten en steeds dezelfde tekens die vallen en dan weer freeplay tekenjtes die komen.

Ik spreek uit ervaring, maar het is leuk om ze als decoratie te hebben, net als je statues en figurines bijvoorbeeld dan echt een overname van je gamestuff. Uiteindelijk zijn ze 2 keer bij mij de deur uitgegaan omdat ik ze de plek innamen van iets dat voor gamen was bestemd, ook al speel ik dat ook veel te weinig.

Ze zijn voor de rest heel leuk en er zitten ook hele vette thema's bij, maar het is echt te repetitive. Dan nog if it makes you happy, have fun with it ;)

Zeker mijn max aan Pachislos en saai zijn ze zeker niet hoor 😉
Zijn geen cab waar je elke dag achter zit maar puur voor decoratie en af en toe eens een gokje.
Het is idd gewoon wachten op de bonus of special en dan gaat zo'n kasje helemaal los, daarna is het gewoon weer wachten hoewel je dat ook allemaal kunt instellen in het menu 😉 (Sommige Pachislo's hebben wel 10 verschillende bonussen he).
En ruimte wat ze pakken valt wel mee en dan hangen ze nog geeneens, maar nu is het ook wel mooi zo.

Ja ik bedoelde met saai meer repetitive en voorspelbaar, maar hoe dan ook als decoratie zijn zeker wel leuk, maar ik had liever een extra cabje bij je gezien ;)

Ja misschien ooit nog eens eentje, ben er alleen nog niet helemaal uit welke. 😉

Super off Road sfc boxed 8) :
CIMG5653.jpg

shmups :twisted: :
CIMG5736.jpg

!Br!FUCgB2k~$(KGrHqIH-DYEvCizzQIpBL)07Wn9Uw~~_12.JPG
!BszHd8w!mk~$(KGrHqQH-C!EvPf8t3VgBL5Zqze4o!~~_12.JPG
:D

Hantarex 21'' VGA demo videowall monitor
img5956j.jpg

Ik heb veel gezien in m'n leven maar wat ziet dit er retestrak uit zeg :shock:
Dit is dus totaal niet te vergelijken met een try-sync crt o.i.d.
Rob bedankt man, ben er erg blij mee :D

ps: en Hasan voor het meebrengen natuurlijk 😉

Idd, heb vele tri-syncs gehad

Kheb nu ook 2 egret 2's met beide tri-sync monitoren, maar....

daar hang ik volgende week ook gewoon m'n dedi Hantarex 15Khz
en in de ander een Hantarex 31Khz in! :twisted: :twisted: :twisted:

Hanta rules!

almighty":1qtrhs0o said:
Hantarex 21'' VGA demo videowall monitor
img5956j.jpg

Ik heb veel gezien in m'n leven maar wat ziet dit er retestrak uit zeg :shock:
Dit is dus totaal niet te vergelijken met een try-sync crt o.i.d.
Rob bedankt man, ben er erg blij mee :D

ps: en Hasan voor het meebrengen natuurlijk 😉

:)
thnx mannen!

Stond die afgelopen zaterdag niet op een Blast te draaien? Is een soort r-type kloon dacht ik?

Cageman":1hufkhfv said:
Stond die afgelopen zaterdag niet op een Blast te draaien? Is een soort r-type kloon dacht ik?
Goed gezien 😉

Idd een soort R-Type kloon en die was van Erik.

Vandaag maar even een bankje opgehaald bij Ronnie, en even een paar leuke pic's geschoten.

Waarom biedt je je CAVE kits en posters wel op buitenlandse fora aan en niet hier op Nozomi waar je ze zelf oorspronkelijk ook vandaan had?

Ja Marc, waarom doe je ineens alle boarden weg? Heb je nieuwe vette shit op het oog of is de crisis uiteindelijk toegeslagen?

Back