A
Anonymous
Guest
3 Nes games in de collectie, compleet en in uitstekende conditie.
idd, echt een hele leuke gametrailblazer800":33znezje said:Faxanadu.......Jeugdsentimenten......Cola, chips and vettige controllertjes, heeeeerlijk....
Zou zeggen kom eens een keertje langs Henk, zijn echt verslavendgoatboy":1yqnv16q said:100% klaar? Natuurlijk Marc. :lol:
Die Sonic Live spreekt me wel aan. Die pachislo's zijn toch gewoon gokkasten met animatie? Nog nooit op gespeelt namelijk.
almighty":aemzwvow said:Maakt alles wel af zo met de spel/gokkasten en straks de posters even ophangen en dan is het 100% klaar, teminste voorlopig![]()