What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty's 'New playground'

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Dragon Blaze:
img3643v.jpg

Altijd al willen kopen voor PS2, nooit van gekomen maar eindelijk kan ik hem eens spelen, wauw!
 
Erg leuk om te shoppen op YAJ. Weet dat maar al te goed. Maar soms ook te duur. Heb bijvoorbeeld namelijk net een Dodonpachi (JP) pcb gescored bij excellent voor USD 166,- !!! (ex. shipping)

Tja, deze gaan toch zo rond de YEN 30.000,- op YHJ.
 
Goatboy, 166 dollar ex. shipping?
Ik zie ze staan voor 268 dollar (nu Out of stock).

Zelfs met die 10% Summer Discount en 2% VIP(?) kom ik niet aan 166.
Hoe doe je dat? :)

Zelf twee weken terug ESP Ra.Da daar gescoord, m'n eerste PCB!
Volgende wordt denk ik ESP Galuda of Mushi.
 
Wou meerdere pcb's maar uiteindelijk is het alleen DDP geworden. Heb ze een beetje tegen elkaar uitgespeeld denk ik en ik heb al een aantal keren eerder besteld. Had meerdere quotes links en rechts gehad. (Fujita, Welink, Sophia corp.) Mail ze ook altijd direct en niet via de website.

Prijs is echt super als je naar de huidige marktwaarde bekijkt. Normaal betaal je inderdaad rond de USD 300,- Ben er erg blij mee want was al een tijdje op zoek naar de originele DDP.

ESP Galuda is echt een aanrader! Best wel te betalen en een super game en niet te moeilijk vergeleken met andere Cave gekheid. De 'kakusei' score methode brengt dan ook erg veel diepte in het spel. Heb gehoord dat Galuda 2 nog 10x beter moet zijn. Galuda is al top dus stel je voor.
 
Aha, gewoon een beetje Hollands onderhandelen :)

En bedankt voor extra ESP Galuda motivatie, nu wordt dat zeker de volgende PCB :)
Deel 1 is inderdaad best te betalen. Deel 2 is gelijk een stukje duurder.
 
goatboy":3p9pe3zw said:
Erg leuk om te shoppen op YAJ. Weet dat maar al te goed. Maar soms ook te duur. Heb bijvoorbeeld namelijk net een Dodonpachi (JP) pcb gescored bij excellent voor USD 166,- !!! (ex. shipping)

Tja, deze gaan toch zo rond de YEN 30.000,- op YHJ.

Weet je het zeker dat het een jap versie is ?

als ik op de lijst van ecl kijk staat er export en voor 188.

Anyways al dat Ketsui gepraat en ondertussen heeft Ken eentje te koop, hehehehe
 
ZiEk":2b99x1dx said:
goatboy":2b99x1dx said:
Erg leuk om te shoppen op YAJ. Weet dat maar al te goed. Maar soms ook te duur. Heb bijvoorbeeld namelijk net een Dodonpachi (JP) pcb gescored bij excellent voor USD 166,- !!! (ex. shipping)

Tja, deze gaan toch zo rond de YEN 30.000,- op YHJ.

Weet je het zeker dat het een jap versie is ?

als ik op de lijst van ecl kijk staat er export en voor 188.
idd, heb hier ook even de lijst bekeken maar gaat hier wel om een export.
 
International of Japanse revisie maak bij DDP weinig verschil behalve de tekst. Volgens mij had zelfs de JP versie engelse tekst. Anyhoe, Het is de JP versie die ik krijg. :)

Tis niet zoals bij Ikaruga en Radiant Silvergun dat de Engelse versie simpelere (2 button) controls heeft of zo.

edit: Die prijslijsten moet je niet zo nauw nemen want iedere keer als ik vraag komen ze met een andere prijs dan op de lijst vermeld staat. Vooral met PCB's en dergelijken.
 
Ja of ze hebben het niet, alsnog cave junkies zijn wel zo gek om te bitchen over jap hardware of niet. Het zijn net de kleine verschillen. Gellukkig heb jij de jap dan.
 
Echt vet almighty! Zou wel even een dagje bij jou willen gamen en even de aero city inspecteren en willen voelen. Dat klinkt eigenlijk wel een beetje fout, haha. De aero is vet mooi in ieder geval! misschien in de toekomst na mijn studie is hij voor mij ook weg gelegd....
 
har the cat":e4b3x2fe said:
Echt vet almighty! Zou wel even een dagje bij jou willen gamen en even de aero city inspecteren en willen voelen. Dat klinkt eigenlijk wel een beetje fout, haha. De aero is vet mooi in ieder geval! misschien in de toekomst na mijn studie is hij voor mij ook weg gelegd....
haha, momenteel zit ik alleen weinig achter de Aero, chassis opgestuurd want is iets wat ik nog niet kan fixen.
Hoogst waarschijnlijk te maken en anders bestel ik een nieuwe chassis voor de Aero.Momenteel speel ik telkens met m'n leven door steeds de crt te ontmantelen hehe.
Ben ook reuze blij met deze cab en misschien vind ik hem nog wel mooier als m'n NAC.

Nog wel even een kleine update trouwens, balltops vervangen voor bubble's:
img3776t.jpg
 
almighty":fqkyezq0 said:
ZiEk":fqkyezq0 said:
Die knoppen zijn mad nice, helemaal nice als je licht eronder hebt ;)
Je brengt me op een idee Ziek 8)

niceeeeeee! wil ik zien in je cab, ik had ook wat ledjes onder me stick, alleen batterij is nu op :P stroom is wel easyer te jatten in een cab lijkt me.

Er zijn trouwens ook wat mensen die sanwa sticks modden, zodat er een ledje in de shaft zit en je bubbletop ook licht geeft ;)
 
Nog zoveel te doen maar ga er zeker mee aan de slag en laat het wel weten als ik een foto upload.
Stroom idd makkelijk te tappen, gewoon van de verlichting van de cab zelf.

Heb er zin in en mocht je nog meer goede ideeen hebben dan hoor ik het wel :)
 
Back
Top