What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty has decided !

rklok

Shmup Veteran
Finally after long wikken en wegen heeft Marc dan toch besloten voor zijn tweede cabinet.

De Sega Aero city !

Hij heeft zijn keuze gebaseerd op het feit dat deze Aero's bekend staan om hun goede schermen en (26") ideaal zijn voor de wat oudere Shmups , die super tot zijn recht komen.
En voor de toch wel compactheid van deze cab

Na zijn 1e New Astro project, (gestript en nu weer als nieuw!), gaat hij deze ook weer strippen en spuiten (wat absoluut niet nodig was,volgens mij maar ja gekken houd je altijd!! :))

Ben benieuwd Marc , naar de fotos van het project.

AeroMarc.JPG

AeroMarc1.JPG

Goede keuze Marc.

Maar het overspuiten, serieel dude, zou je dat wel doen?

Mijn Aero krijgt ook steeds meer speeltijd, nu heb ik die 100in1 mvs erin .... fijne kast, ga je een hele hoop lol van hebben.

Marc, congrats !

Yep removen wel .... terug ook? Las ooit eens op AO dat dat lastiger is.

Enniehoe je bent ondertussen een ervaren overspuitert en dito veel ervaring met schroeven ed. zal je dus wel lukken.

Succes Marc. Jammer dat ik mijn Astro's er niet naast kan zetten bij dat spuiten 😉

Gefeliciteerd Marc! Erg leuke cab zo'n Aero. Zelfs naast Marc is de Aero aandoenlijk klein. 😉

Bij deze veilig aangekomen en hou jullie uiteraard op de hoogte van dit project :P

Cheers! Marc.

Project? Naar boven slepen, in elkaar zetten en gamen zou ik zeggen! :D

Neh, wil hem gewoon in nieuw staat hebben en alles eerst goed schoonmaken etc.(hoewel hij al erg clean is)
Dan opschuren, primer erop en dan spuiten :twisted:
Nieuwe art bestellen en nieuwe cp (2 x 2 player - 12 buttons) en alles weer monteren maar dat komt wel goed.Ik zie dit weer als een nieuwe uitdaging en heb de tijd 😉

Die 2L12B is dat de Seimitsu SSFII panel?
Las op AO dat die nog te krijgen is dacht ik.
Heb ook wel interesse in een 12B voor de Aero.

Mooi dat de reis goed ging.

ElPancho":1yfsp1ck said:
Die 2L12B is dat de Seimitsu SSFII panel?
Las op AO dat die nog te krijgen is dacht ik.
Heb ook wel interesse in een 12B voor de Aero.

Mooi dat de reis goed ging.
Ga ff voor je informeren Onno, is niet de Street Fighter panel met logo etc. gewoon 2 player 12 buttons.(orgineel)2L12B

Ziet er vet uit man, op de foto ziet het er al snel heel clean uit, dus Marc zal de juiste redenen hebben om hem over te spuiten. Veel succes en veel plezier ermee man ;)

Gisteren even de cab zelf grondig schoongemaakt en de hele inhoud verwijderd + bedrading etc.
Stofzuiger erdoor en een sopje gemaakt en kwam nog best wat smerigheid uit.Maar moet wel zeggen dat hij echt behoorlijk clean is en helemaal als je nagaat dat dit niet de jongste cab meer is.Heb nac's in slechtere staat gezien.
Ik denk met 1 laag primer en 1/2 keer spuiten hij er weer als nieuw uitziet 8)

Vandaag druk bezig geweest met schuren en het verwijderen van het artwork wat een hels k*t karwei was.
Maar uiteindelijk gelukt en afgeplakt en morgen een spuitcabine maken onder de veranda en dan kan het mooie werk beginnen :)

Ik zal hier ook mijn vorderingen posten en uiteindelijk zal het eindresultaat te vinden zijn in mijn gallerij 8)

img3360r.jpg

img3366gxg.jpg

coindeur kan er helaas niet uit, vast gelast :(

rklok":2m0pqthy said:
Tijd voor a bigger car ?? :)

AeroMarc4.JPG

Succes naar Zwolle !!

Dat een kast past in een Hyundai Getz had ik nooit gedacht, had je daarmee ook die vorige kast vervoerd? Misschien is er nog hoop om een kast in mijn auto te passen :P

Kan niet wachten het resultaat te zien.

Back