rklok
Shmup Veteran
Finally after long wikken en wegen heeft Marc dan toch besloten voor zijn tweede cabinet.
De Sega Aero city !
Hij heeft zijn keuze gebaseerd op het feit dat deze Aero's bekend staan om hun goede schermen en (26") ideaal zijn voor de wat oudere Shmups , die super tot zijn recht komen.
En voor de toch wel compactheid van deze cab
Na zijn 1e New Astro project, (gestript en nu weer als nieuw!), gaat hij deze ook weer strippen en spuiten (wat absoluut niet nodig was,volgens mij maar ja gekken houd je altijd!!
)
Ben benieuwd Marc , naar de fotos van het project.
De Sega Aero city !
Hij heeft zijn keuze gebaseerd op het feit dat deze Aero's bekend staan om hun goede schermen en (26") ideaal zijn voor de wat oudere Shmups , die super tot zijn recht komen.
En voor de toch wel compactheid van deze cab
Na zijn 1e New Astro project, (gestript en nu weer als nieuw!), gaat hij deze ook weer strippen en spuiten (wat absoluut niet nodig was,volgens mij maar ja gekken houd je altijd!!
Ben benieuwd Marc , naar de fotos van het project.