What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty has decided !

Geheel zal er zo wel heel erg strak uit zien met blauw en wit. Vondt zelf de rood/blauw knoppen combinatie wel mooier maar je kunt niet iedereen tevreden maken. 😉 Maar een knopje is snel omgewisseld toch? Hoop dat je snel je crt terug krijgt.

Ja ieder z'n smaak, wil de Aero echt gewoon blauw/wit houden.(niet teveel toeters en bellen)
Zojuist mail gehad en crt bijna klaar voor vertrek 8) , nog +/- 2 weken wachten.Maar momenteel toch druk met ''shmups'' dus mis (het) nog niet 😉

vind je sna panel die je op ao geplaatst hebt toch ook zeker niet slecht.
simple is de wimple.
:?: :!:

Ja klopt, maar misschien toch terug na groen (left player) en dan zonder bubble balltops.(gewoon orgineel)
:)
Het wordt gauw te druk naar mijn idee.

Yup, Astro gewoon groen en roze. En doe effe een nieuwe sticker op dat Astro panel man! River Service. :P

goatboy":1zf3zne4 said:
Yup, Astro gewoon groen en roze. En doe effe een nieuwe sticker op dat Astro panel man! River Service. :P
haha 😉
Deze gaat ooit toch eens weg (reserve) want komt toch een 1 player cp op.

Een 1P Astro panel ben ik ook mee bezig. Nog niet helemaal over uit of ik em nieuw koop of m'n 2e Blast panel tot Astro panel ga omkatten.

Bij Akihabara-shop verkopen ze kant en klare 1p Astro panels alleen per set van 2. En verder nog een los panel plate + overlay maar shipping is altijd weer een deal killer.

goatboy":2hj0z8g4 said:
Bij Akihabara-shop verkopen ze kant en klare 1p Astro panels alleen per set van 2.
En wat zullen de kosten zijn van shipping? En de prijzen van deze 1 player cp's?
Kunnen we de shipping kosten dan delen Henk :)

edit:
20000Y (+/- 150 euro) komen dus nog EMS kosten en fees overheen.
Eigenlijk heb ik de sticks en buttons wel liggen en een kale cp (met art) is meteen een stuk goedkoper 6800Y.
Misschien is dit wel interessant?

Ik heb de stick, buttons en loom ook wel liggen. Ok, 2x kaal 1P Astro panel dan maar? :D Denk dat EMS rond de 6400 Yen is.

Ga nog eerst wel even beide opties bekijken als je het niet erg vindt. 2 volledige panels is Yen 20000. Is dus maar 3000 pp meer per panel.

Ik hoor het wel van je....

Ik heb er ook over zitten denken om daar een 1P panel te kopen.
Toch liefst wel kant-en-klaar met stick en buttons. En liefst de groene van de twee panels :)

Ik zal er ook eens over nadenken, hangt ook een beetje af van de beurs aankomende zondag.

Kijk maar Marc. Hoor het begin volgende week dan wel een keer. Als je afhaakt kan ik altijd met Joeks voor volledige panels gaan. Maar denk dat een extra leeg panel erbij niet veel meer aan shipping gaat kosten. Dus..

Wil ook liever niet teveel van die grote dingen gaan importeren want dan sta je echt niet te lachen wat shipping betreft.

En Joeks, Groen is alleen maar een kwestie van 6 knoppen en 1 balltop omwisselen. 😉

...Beurs?

Marc, ik vind hem zo ultiem, met blauw. Goede style, ik snap precies wat je bedoelt.
Volgens mij kan je zo op Kotaku komen met een artikeltje over dit project.

@goatboy, inderdaad, buttons en balltop omwisselen kan natuurlijk ook :)
maare, beurs? welke beurs? ik heb denk ik iets gemist.

Hier zijn een paar voorbeeldjes van 1P Astro panels importeren via Aki-shop. Vreemd genoeg is dat 2 volledige panels via EMS shipping voordeliger is dan 2 lege panels volgens de Akishop calculator. :?

2x Astro City Empty Panel + Overlay - Yen 21120,- (incl. 7320,- shipping)

2x Astro City 1P Panel Complete - Yen 27810,- (incl. 6440,- shipping)

2x Astro City 1P Panel Complete + 1x Astro City Empty Panel + Overlay - Yen 34710,- (incl. 9080,- shipping)

Niet goedkoop maar ik zou er toch wel eentje willen. Dan ook gelijk CP boutjes en moertjes want die ik nu heb zijn niet echt de juiste. En aantal van die doppen om button gaten op te vullen (die zitten er al bij zag ik op grote foto?).

@ Goatboy: Bestel hem anders maar met joeks, volgens mij was dat al een beetje rond.
Een 1 player cp komt nog wel een keertje momenteel wat andere uitgaven.

toch bedankt! :)

almighty":2jmna3pw said:
@ Goatboy: Bestel hem anders maar met joeks, volgens mij was dat al een beetje rond.
Een 1 player cp komt nog wel een keertje momenteel wat andere uitgaven.

toch bedankt! :)

Er is nog niets rondt hoor maar bedankt voor je comment. Heb gek genoeg zelf ook vaak onverwachte uitgaven de laatste tijd. 😉 Terug naar je topic zou ik zeggen.

Back