What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Akai Katana Shin naar 360

Ik heb hem nu een paar dagen en hij is echt vetter dan ik verwacht had, wel erg moeilijk, maar ik moet het nog 'even' onder de knie krijgen.

Mensen die hiscores willen vergelijken: mijn GT is dezelfde als mijn username :)
 
Heb hem ook binnen. Gelijk even een paar runs gemaakt, maar moet toch nog wel even inkomen.

Ook snap ik niet helemaal hoe het spel nou werkt.... In original mode krijg je die dingen om je 'secundairy' wapen heen ofzo en in slash moet je combo's maken?!

Ook kan je kogels terug kaatsen, heb je een soort van shield, nou ja we komen er wel :) Even inlezen dus en alle kogels ontwijken ondertussen....

Hoop nog steeds iets ala Death Smiles tegen te komen, want heb nu DoDonPachi (te hard), Death Smiles en Akai van cave. Een shooter ala Giga Wings zou ik ook wel weer is willen tegen komen, dus als iemand suggesties heeft... (xbox 360 PAL).
 
Back
Top