What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Akai Katana Shin naar 360

als het klopt verschijnt morgen de demo op de JP marketplace voor gold members

Yup, ook -lang geleden- besteld. Cave virus is ook wat gaan liggen hier, maar een 360 poortje kan er altijd bij.

Heb hem al tijdje terug bij NCSX besteld, zoals ik de laatste paar keer ook heb gedaan.

Heb Akai Katana Shin pre-ordered :D samen met een nieuwe zwarte japanse xbox360, voor de tweede keer

Damn Shmup verslaving is niet te stoppen !
If i can't beat them, join them

Potverdorie, ik ben net terug van vakantie en ik had gehoopt Akai Katana op de deurmat te vinden. NIET DUS!

De game is al op 27 mei vertuurd, door Yesasia, had er al lang moeten zijn. Ik weet dat het soms wat langer kan duren, maar dit is wel heel lang en ik vrees dat er wat mis is gegaan. Nou ja, ik wacht nog een paar dagen voordat ik verdere actie onderneem.

Ken":211cixw4 said:
Vreemd, had de mijne binnen een week van P-A.
Bij mij ook.

Damn gisteren had ik voor de eerste keer 3000 hit gepakt :D
Jammer dat het alles in japans staat, geen idee waar Arrange Mode staat of Novice.

Pro Gears meets Death Smiles maar Death Smiles (1) geeft voor mij meer sfeer dan andere hori shmup Cave games. maar Akai Katana Shin is awesome :)

Copy-paste van stgforum, maar dan staat het hier ook maar :-)

1P start
1P score atack start
training
ranking
replay
settings

Press X-buton to switch Novice ON/OFF
Press Y-button to display achievememts

Pause Menu:
Restart
Resume
Controls
Screen
Audio
Save/Load
Quit

Options:
Gameplay
Controls
Screen
Audio
Save/Load

Controls:
Shot
Bomb
Full Auto
Ninja Mode

Colors on main menu:

Red = Akai Katana Shin
Blue = Akai Katana (arcade)
Violet = Zetsu Akai Katana

The Shin mode has quite different mechanics than Arcade. Zetsu is more of a slightly tuned arcade mode. Shin basics were in the demo thread, but I don't really know how arcade/zetsu modes work, as my copy hasn't arrived yet.

A few more menu translations: http://www.cave-stg.com/forum/index.php ... 1#msg26231

Even deze topic nieuw leven in blazen.
Ik lees net een releasedate van 27 april 2012 voor Europa.
Nog een maandje dus :)

Back