messias":3cbxm28x said:want het is beter als de kast staat neem ik aan ???!
messias":316yushr said:ok mooimaar zou het dan ook met een caddy moeten lukken ?
messias":3srvkfyx said:ok mooimaar zou het dan ook met een caddy moeten lukken ?
messias":t15dzijf said:ok mooimaar zou het dan ook met een caddy moeten lukken ?




S913":29io64ov said:Hey, hebben jullie de shed uitgebroken? :lol:
Maar die standups zijn inderdaad erg netjes gedaan! (alleen die rode is niet helemaal mijn smaak).