Klopt, gewoon een jamma aansluiting en daar kun je meteen een pcb board/MVS board op aan sluiten.Ricepuppet":2811smlc said:Even hoor; ik kom hier elke dag een kijk nemen, maar ik ben nog steeds een leek op dit gebied. Hier zit geen mobo o.i.d. in neem ik aan?
Ratson":27b8lk8y said:Rekening nr aub
almighty":1qawkt1v said:Klopt, gewoon een jamma aansluiting en daar kun je meteen een pcb board/MVS board op aan sluiten.Ricepuppet":1qawkt1v said:Even hoor; ik kom hier elke dag een kijk nemen, maar ik ben nog steeds een leek op dit gebied. Hier zit geen mobo o.i.d. in neem ik aan?
Ricepuppet":1z895pbd said:almighty":1z895pbd said:Klopt, gewoon een jamma aansluiting en daar kun je meteen een pcb board/MVS board op aan sluiten.Ricepuppet":1z895pbd said:Even hoor; ik kom hier elke dag een kijk nemen, maar ik ben nog steeds een leek op dit gebied. Hier zit geen mobo o.i.d. in neem ik aan?
Call me stupid -_-
Maar dan zou ik b.v. nog jou mobo uit je topic;
http://www.nozomi.nl/forum/viewtopic.php?t=2559
Moeten aanschaffen b.v.? En hier kunnen dan ook losse games in gezet worden?
almighty":109yj2mt said:Klopt, gewoon een jamma aansluiting en daar kun je meteen een pcb board/MVS board op aan sluiten.Ricepuppet":109yj2mt said:Even hoor; ik kom hier elke dag een kijk nemen, maar ik ben nog steeds een leek op dit gebied. Hier zit geen mobo o.i.d. in neem ik aan?
almighty":1ngt1zff said:Heb er aar eentje te koop hoor![]()
Maar idd, met deze game (of een andere) ben je meteen klaar.Gaat hier wel om 1 game maar dat zijn alle printen.
Of je moet een multi pcb kopen of een 100/1 mvs cart etc.
Geen probleem, we zijn daar allemaal begonnen.Ricepuppet":3qn1gmb5 said:almighty":3qn1gmb5 said:Heb er aar eentje te koop hoor![]()
Maar idd, met deze game (of een andere) ben je meteen klaar.Gaat hier wel om 1 game maar dat zijn alle printen.
Of je moet een multi pcb kopen of een 100/1 mvs cart etc.
Ah, ik snap het. Ook een beetje zelf onderzoek gedaan. Helemaal helder, thanks!