Psykick":3vuk56g4 said:Nou Je kan ook in diensten betalen. Ik heb evt. nog wat werk te doen in mijn winkel, een vette muurschildering ofzo, dus is voor beide evt. interessant![]()
Gedaan.Matthijs":2871n0qp said:Ik maak morgen het geld naar je over. Had het nu gedaan als ik mijn telefoon kon vinden, maar altijd als ik hem nodig heb ben ik dat kreng kwijt.
sparky":r717ct9y said:Vette actie jongens! Een maat van me gaat ook de wereld die arcade heet instappen. Hij is nu bezig in het aanmeld proces voor het forum onder de naam Messias. Graag wil ik bij deze vast een Aero voor hem reserveren.
Zodra hij in kan loggen(en weet hoe een forum werkt) zal hij reageren in het topic.
Vast bedankt!
messias":2bl9ozto said:hallo
legztec":3c464cq0 said:en 100 eurie aanbetalen om uiteindelijk 5de keus te mogen hebben zie ik odm niet zitten.
Hij gaf aan dat de eerste lading binnenkomt dus wie heeft het over keuze uit twintig tot dertig??pooyan":2rv1holc said:legztec":2rv1holc said:en 100 eurie aanbetalen om uiteindelijk 5de keus te mogen hebben zie ik odm niet zitten.
:shock: Er komt een hele zwik van die cabs binnen, je denkt inderdaad toch niet echt dat je met een ouwe knakenbak wordt afgescheept. Laat dat Hasan of Pascal maar niet horen. :lol:
En wat is nou € 100. Uiteindelijk krijg je een prachtige cab voor errug weinig.