What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Aero City Invasion! CONFIRMED!

.... must ..... resist ......

Wanneer weet je of de deal rond is Hasan?
 
Nou we hebben groen licht en de eerste lading komt midden to eind februari. We weten nog niet hoe het zit met de zogenaamd nieuwe kasten, maar laten we dat met een korrel zout nemen. Als dat daadwerkelijk zo is, zullen we kijken wat we daarmee doen en wat de prijs van die zullen zijn.

Voor nu kan je je inschrijven voor een Aero die in goede staat is en gewoon plug and play is zonder enig probleem, we zullen er ook garantie op geven, maar die voorwaarden zullen we later nog melden.

We moeten voor de definitieve inschrijvingen een aanbetaling hebben van 100 Euro, zodat er 250 euro betaald moet worden bij het ophalen. Pascal heeft een aparte rekening waar dat netjes geparkeerd wordt. Zonder aanbetaling, helaas geen reservering.
Je hebt nog wel even de tijd, want de kasten staan gepland voor midden tot eind februari, maar hoe hoger in de lijst des te beter de keuze.

Groetjes,


Hasan en Pascal
"JAMMA The Hutt"
 
Even hoor; ik kom hier elke dag een kijk nemen, maar ik ben nog steeds een leek op dit gebied. Hier zit geen mobo o.i.d. in neem ik aan?
 
Ricepuppet":2811smlc said:
Even hoor; ik kom hier elke dag een kijk nemen, maar ik ben nog steeds een leek op dit gebied. Hier zit geen mobo o.i.d. in neem ik aan?
Klopt, gewoon een jamma aansluiting en daar kun je meteen een pcb board/MVS board op aan sluiten.
 
almighty":1qawkt1v said:
Ricepuppet":1qawkt1v said:
Even hoor; ik kom hier elke dag een kijk nemen, maar ik ben nog steeds een leek op dit gebied. Hier zit geen mobo o.i.d. in neem ik aan?
Klopt, gewoon een jamma aansluiting en daar kun je meteen een pcb board/MVS board op aan sluiten.

Call me stupid -_-

Maar dan zou ik b.v. nog jou mobo uit je topic;

http://www.nozomi.nl/forum/viewtopic.php?t=2559

Moeten aanschaffen?
 
Ricepuppet":1z895pbd said:
almighty":1z895pbd said:
Ricepuppet":1z895pbd said:
Even hoor; ik kom hier elke dag een kijk nemen, maar ik ben nog steeds een leek op dit gebied. Hier zit geen mobo o.i.d. in neem ik aan?
Klopt, gewoon een jamma aansluiting en daar kun je meteen een pcb board/MVS board op aan sluiten.

Call me stupid -_-

Maar dan zou ik b.v. nog jou mobo uit je topic;

http://www.nozomi.nl/forum/viewtopic.php?t=2559

Moeten aanschaffen b.v.? En hier kunnen dan ook losse games in gezet worden?
 
almighty":109yj2mt said:
Ricepuppet":109yj2mt said:
Even hoor; ik kom hier elke dag een kijk nemen, maar ik ben nog steeds een leek op dit gebied. Hier zit geen mobo o.i.d. in neem ik aan?
Klopt, gewoon een jamma aansluiting en daar kun je meteen een pcb board/MVS board op aan sluiten.

Call me stupid -_-

Maar dan zou ik b.v. nog jou mobo uit je topic;

http://www.nozomi.nl/forum/viewtopic.php?t=2559

Moeten aanschaffen b.v.? En hier kunnen dan ook losse games in gezet worden?
 
Heb er aar eentje te koop hoor 😉
Maar idd, met deze game (of een andere) ben je meteen klaar.Gaat hier wel om 1 game maar dat zijn alle printen.
Of je moet een multi pcb kopen of een 100/1 mvs cart etc.
 
almighty":1ngt1zff said:
Heb er aar eentje te koop hoor 😉
Maar idd, met deze game (of een andere) ben je meteen klaar.Gaat hier wel om 1 game maar dat zijn alle printen.
Of je moet een multi pcb kopen of een 100/1 mvs cart etc.

Ah, ik snap het. Ook een beetje zelf onderzoek gedaan. Helemaal helder, thanks!
 
Ricepuppet":3qn1gmb5 said:
almighty":3qn1gmb5 said:
Heb er aar eentje te koop hoor 😉
Maar idd, met deze game (of een andere) ben je meteen klaar.Gaat hier wel om 1 game maar dat zijn alle printen.
Of je moet een multi pcb kopen of een 100/1 mvs cart etc.

Ah, ik snap het. Ook een beetje zelf onderzoek gedaan. Helemaal helder, thanks!
Geen probleem, we zijn daar allemaal begonnen.

succes! :)
 
Hier is het rekening nummer voor de aanbetaling :

53.98.65.818
P. R. Rappailles
ABN Amro Den Haag

graag vermelden : "Aero aktie" en je forum alias

Let the games begin!
 
Maandag is mijn vriendin terug en dan maak ik het gelijk over,bedankt jongens.
 
Hoewel ik het echt KUT vind om te moeten mededelen, trek ik hierbij mijn interesse in. Ik heb teveel prive dingen waar mijn geld naartoe moet worden besteed.

Ik vind het echt shit, maar hopelijk kan ik de volgende keer wel meedoen. Jammer.
 
Back
Top