What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

2D SHMUP EVENT 2009 !!

1 afmelding helaas! , dus er is weer een plaats beschikbaar.....
 
Voor wie zijn mail nog niet gelezen heeft :

Als je met de auto komt as zaterdag, zorg dan dat je tussen 12 en 1230 in Apeldoorn bent. Dit in verband met de parkeerruimte, het kan zijn dat je naar een parkeerplaats iets verderop moet wijken.

tot Zaterdag!!!!

SHMUPteam....
 
Ik dacht maandag nog zal ik ff langs lopen, maar ik laat het maar ff een verrassing blijven tot zaterdag :)
 
Laatste nieuws :

Blammo.tv (verantwooderlijk voor o.a. GameKings) komt morgen filmen en hier en daar wat interviewen!
 
rklok":1ju00n62 said:
Laatste nieuws :

Blammo.tv (verantwooderlijk voor o.a. GameKings) komt morgen filmen en hier en daar wat interviewen!

Goed om te weten, dan kan ik mijn haar nog effe goed doen :D
 
Ff last minute vraagje. Wegens omstandigheden heb ik ook een auto tot mijn beschikking, alhoewel ik een OV trajectkaart heb en dus waarschijnlijk toch met de trein ga. Stel ik besluit morgen alsnog dat ik met de auto ga, waar is de dichtstbijzijnde (gratis ;) ) parking?
 
ne0":rmdkistd said:
Ff last minute vraagje. Wegens omstandigheden heb ik ook een auto tot mijn beschikking, alhoewel ik een OV trajectkaart heb en dus waarschijnlijk toch met de trein ga. Stel ik besluit morgen alsnog dat ik met de auto ga, waar is de dichtstbijzijnde (gratis ;) ) parking?

Geen probleem, Je wordt hier vanzelf doorgestuurd naar een (gratis) parkeerplaats..
 
pooyan":18m1gvuk said:
rklok":18m1gvuk said:
Laatste nieuws :

Blammo.tv (verantwooderlijk voor o.a. GameKings) komt morgen filmen en hier en daar wat interviewen!

Goed om te weten, dan kan ik mijn haar nog effe goed doen :D
Alleen je haar?

😉

-Trouwens zelf ook even met de shmup crew de poules gespeeld en ik ben de naam ''Almighty'' waardig! 8)
 
almighty":1x2fzjdg said:
Trouwens zelf ook even met de shmup crew de poules gespeeld en ik ben de naam ''Almighty'' waardig! 8)

Ik weet eigenlijk helemaal niet meer welke games er morgen gespeelt worden dus...... :P
 
goatboy":39itq132 said:
Ik weet eigenlijk helemaal niet meer welke games er morgen gespeelt worden dus...... :P

Ik dacht dammen, schaken, mens-erger-je-niet, ganzenborden, monopoly, scrabble, domino, 4 op een rij, galgje, knikkerspel en mijn favouriet: sjoelen.
 
pooyan":1t85t21l said:
Ik dacht dammen, schaken, mens-erger-je-niet, ganzenborden, monopoly, scrabble, domino, 4 op een rij, galgje, knikkerspel en mijn favouriet: sjoelen.

Oh! :o
 
10-10-'09And i'm ready to lose and still have a great time :buttrock:
 
gehoopt dat ik erbij had kunnen zijn vanavond!

Helaas moet ik werken...maar in ieder geval!

SHMUP EM UP GUYS!

En succes aan alle deelnemers!

Zie de foto's wel verschijnen! :)
 
Back
Top