AES.ruderudie":2yudo31m said:Ronnie, Pulstar is hopelijk op MVS in een cab, niet met een losse stick op schoot?
Medium, en arcade (bijv.Mushihime sama) mag je zelf kiezen.Welke difficulty worden de games eigenlijk op gespeeld?
Ken":15xaj76f said:Heel erg cool, goed geregeld man.
pooyan":yuwn04ku said:Top Ronnie. 12 van Nozomi, dat is cool. Waar komen die andere 20 zo al vandaan?