What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

19-11-11 Nozomi-meet in Apeldoorn

paragonbelial":1n7ogdhu said:
Als ik als (nog arcadeloos) nieuw lid ook welkom ben bij deze meet en het op prijs wordt gesteld zou ik best graag een feature doen voor onze site Level30.nl, gratis promotie voor Rklok is dan absoluut bespreekbaar. Maar hoeft niet, natuurlijk, alleen als het wenselijk is voor iedereen en Rklok zelf.

Kan ik gelijk mijn toekomstige aankoop bepalen... (heb al mailcontact gehad vandaag).

Welkom uiteraard....
 
Volgens mij is iedereen welkom, sowieso voor Ronnie is het natuurlijk ook leuk als die dag allicht wat cabs verkocht worden dus nieuwe mensen zullen zeker welkom zijn.
 
jiggymf":1dklzlr8 said:
Volgens mij is iedereen welkom, sowieso voor Ronnie is het natuurlijk ook leuk als die dag allicht wat cabs verkocht worden dus nieuwe mensen zullen zeker welkom zijn.

Well spoken,Jiggy
Het is absoluut niet de insteek om te verkopen die dag, ik kan het nu al niet bijbenen ;)
tis vooral leuk om de nieuwe zending te laten zien. Vooral te exoten..
EN daarna ergens eten met z'n allen...
 
Ik ben er, denk ik, niet bij de 19e :(
Sta echt te springen om een meet, maar ik ben de 22e jarig dus grote kans dat er mensen langs gaan komen dat weekend, beetje lullig als ik er dan niet ben ><
Ik moet nog even kijken, maar voorlopig denk ik dat ik er niet bij kan zijn.
 
Wat is er nou belangrijker? Kwestie van je prioriteiten even nog eens te herzien 😉
 
voordeel: je bent nog bij de meet geweest vóór je een nekschot krijgt ;)
 
rklok":27jdhfkf said:
jiggymf":27jdhfkf said:
Meeting, of nekschot van vrouw...
hmmmm ^^

Dus je bent er?? mooi :)

Tof!

We zullen je extra in de watten leggen om je voor te bereiden op je nekschot. Nog laatste wensen? ;-)
 
ik vind wel dat hij een verticale shmup moet hebben gespeeld voor hij de pijp uit is.
 
jiggymf":1j8s5had said:
Ik ben er, denk ik, niet bij de 19e :(
Sta echt te springen om een meet, maar ik ben de 22e jarig dus grote kans dat er mensen langs gaan komen dat weekend, beetje lullig als ik er dan niet ben ><
Ik moet nog even kijken, maar voorlopig denk ik dat ik er niet bij kan zijn.

Wacht even, je bent dus zelf jarig maar je kunt niet zelf bepalen wat je op die verjaardag doet.
Maar ondertussen wel 39 cabs in huis, onder het trapgat en in de keuken.

Waar gaat dit niet helemaal goed?
 
Ik ben in onderhandeling, blijven eten gaat sowieso niet lukken, al kom ik daar eigenlijk voor :mrgreen:
Maar even langsdroppen gaat allicht wel lukken 's middags
 
jiggymf":2cijvgxk said:
Ik ben in onderhandeling
Ik kan er denk ik 98 pagina's over volouwehieren dit onderwerp. Blijft me maar verbazen ;)
 
People!!
Ik moet de meet helaas uitstellen naar een andere datum.
Ik krijg het gewoon voor de 19e qua tijd niet voor elkaar en wil op die dag wel iets laten zien.
Het is op dit moment gigadruk met beide banen die ik heb en ook nog een gezin.

Ik baal er ook van, hoop dat jullie begrip hebben en ga het goed maken!!

(ik heb elk lid wat in deze post heeft toegezegd te komen ook nog even een PM gestuurd)
 
Helaas, maar positief gezien: er lijkt nog wel wat over te zijn om te laten zien iig :) ben benieuwd wat er tussen zit. We horen het wel, rustig an ;)
 
Back
Top