rklok
Shmup Veteran
paragonbelial":1n7ogdhu said:Als ik als (nog arcadeloos) nieuw lid ook welkom ben bij deze meet en het op prijs wordt gesteld zou ik best graag een feature doen voor onze site Level30.nl, gratis promotie voor Rklok is dan absoluut bespreekbaar. Maar hoeft niet, natuurlijk, alleen als het wenselijk is voor iedereen en Rklok zelf.
Kan ik gelijk mijn toekomstige aankoop bepalen... (heb al mailcontact gehad vandaag).
Welkom uiteraard....