What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

19-11-11 Nozomi-meet in Apeldoorn

+100000

ik ben ook van de partij, mits er niks tussen komt. ;) ik denk wel dat het goed komt :)
 
staat op de kalender.... ik ben er.

ff via het station om mensen op te halen.......geen probleem
 
Kan er niet zijn helaas. Zit vanaf de 14e in China. Ennuh....China - Apeldoorn is zo een slordige 12 uurtjes reizen... :lol:
 
verkeerde datum had me wel leuk geleken toch iets wat nog op de lijst staat voor de toekomst een candy.

maar ben dan (helaas) heen een weer an het rijden naar belgen land voor een nieuw en zoals gewoonlijk veel te groot hobby project :twisted:
 
Damn ik had er heel graag bij willen zijn. We hebben serieus de 19e al dubbel gepland... zit in centerparcs en moet m'n schoonouders ophalen van schiphol :(
 
Ziet er naar uit dat het lastig gaat worden de 19e maar ik ga toch proberen om de afspraak die ik al heb staan te verzetten. Wordt derhalve vervolgd!!
 
Ola! Klinkt vet :D

Een maat van mij werkt bij Blammo/Gamekings en ik zei dat misschien wel leuk item was om aandacht te geven. Hij zal het idee voor een item voorstellen, misschien komen ze dan langs.

Hij vraagt mij hoelaat het waar het precies is? (ik zie namelijk geen adres bij rklok.com) Het zou leuk zijn als het wat media aandacht zou krijgen, toch?
 
Ze zijn op shmup event al geweest. Ik ben er geen voorstander van, gewoon beetje ouwehoeren zonder camera in je bakkes aub. Maargoed it's ronnie's call.
 
ne0":3y7cdq9p said:
Ze zijn op shmup event al geweest. Ik ben er geen voorstander van, gewoon beetje ouwehoeren zonder camera in je bakkes aub. Maargoed it's ronnie's call.


Mee eens, voor SHMUPS en die beurs goed idee, dit is een informele meet..
 
Als ik als (nog arcadeloos) nieuw lid ook welkom ben bij deze meet en het op prijs wordt gesteld zou ik best graag een feature doen voor onze site Level30.nl, gratis promotie voor Rklok is dan absoluut bespreekbaar. Maar hoeft niet, natuurlijk, alleen als het wenselijk is voor iedereen en Rklok zelf.

Kan ik gelijk mijn toekomstige aankoop bepalen... (heb al mailcontact gehad vandaag).
 
Back
Top