What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

19-11-11 Nozomi-meet in Apeldoorn

rklok

Shmup Veteran
Joined
Feb 19, 2008
Messages
1,252
Reaction score
0
Location
Apeldoorn
Excotische Candycabs kijken en bespelen

Ik zorg voor bier..


Wie komt er ??
 
Ik kom. Gisteren zat er teveel nog in verpakking. Alles in volle glory wil ik graag zien.
Mocht je hulp nodig hebben met opbouwen oid., wil ik evt. wel eerder komen.
 
No brainer, waar gaan we eten met z'n allen?
 
Ik kreeg net op m'n flikker van mijn vrouw toen ik zei dat ik 19 november naar Apeldoorn wilde.

Bleek ik de 60ste verjaardag van mijn schoonmoeder te zijn vergeten en ik denk niet dat ik daar onderuit kan komen, hoe graag ik ook zou willen :(
 
Rorsach":2qr0c0hn said:
Ik kreeg net op m'n flikker van mijn vrouw toen ik zei dat ik 19 november naar Apeldoorn wilde.

Bleek ik de 60ste verjaardag van mijn schoonmoeder te zijn vergeten en ik denk niet dat ik daar onderuit kan komen, hoe graag ik ook zou willen :(

Lulverhaal!! gewoon komen! ;)
 
helaas, je moet minstens in juni aangemeld zijn en 100 posts hebben :lol: :roll:
 
K*tzooi, gaat hem helaas niet worden voor mij, dan zit ik in Amsterdam... ik zou het trouwens gewoon op een ander weekend plannen, paar weekjes uitstellen zodat er meer potential buyers komen? 😉


Wel veel foto's van exoten maken guys!
 
ruderudie":1d5k0law said:
K*tzooi, gaat hem helaas niet worden voor mij, dan zit ik in Amsterdam

Lulverhaal!!, gewoon komen ! Amsterdam Apeldoorn is maar een uurtje...
 
Umdlye":3sb86z1i said:
helaas, je moet minstens in juni aangemeld zijn en 100 posts hebben :lol: :roll:

Nee joh, hoe meer zielen, hoe meer vreugd. :D

Lekker biertje, wat gamen, ouwehoeren, gezamelijk eten, wordt weer een topmiddag. Iedereen moet komen! :D
 
hoeveel smilies moet ik er nog achter zetten?

ps, komt iemand langs utrecht? :D
 
Mensen kunnen ook met de trein komen, halen we ze even van het station..
 
Back
Top