Ratson":20ugzf9c said:Ik denk dat we hem maar eens een mailtje voor een meeting moeten sturen.
ruderudie":327d0w8l said:Kost niks als je het van een ex-arcade operator koopt hoor, gasten moeten er vaak echt vanaf. Ik heb een jaar of 10 geleden al eens in Belgi"e een arcade gezien die alles ook voor een prikkie verkocht wat daar stond, zeg maar rond de tijd dat alles aan het doodbloeden was. Anyway, mocht je nog ruimte over hebben:
http://verzamelen.marktplaats.nl/automa ... ind=1&df=1