What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

150 cabs in kelder

Ratson":20ugzf9c said:
Ik denk dat we hem maar eens een mailtje voor een meeting moeten sturen.

Succes ermee, deze knaap, luc, heeft het hardstikke druk en zit denk ik niet zo op een meeting te wachten. Hij benmoeit zich ook niet of nauwelijks met de scene.

Ik had gelezen dat ie het open wilde stellen voor publiek maar geen toestemming kreeg.

Niet mis.

Wie weet, misschien ooit op een dag heb ik ook zoveel. Alleen eerst maar eens sparen voor een huis waar het allemaal inpast :lol: Hij moet wel een mooi huisje hebben als hij 150 kasten kwijt kan in zijn kelder :shock:

Geloof het of niet, maar het is geen kelder. Hij heeft een deel van zijn parkeergarage, behorend bij zijn supermarkt, in gebruik voor al deze goodies.

ruderudie":327d0w8l said:
Kost niks als je het van een ex-arcade operator koopt hoor, gasten moeten er vaak echt vanaf. Ik heb een jaar of 10 geleden al eens in Belgi"e een arcade gezien die alles ook voor een prikkie verkocht wat daar stond, zeg maar rond de tijd dat alles aan het doodbloeden was. Anyway, mocht je nog ruimte over hebben:

http://verzamelen.marktplaats.nl/automa ... ind=1&df=1

Die zit ik ook al een tijdje in de gaten te houden. Ik wil eigenlijk die Daytona 1 wel hebben, maar heb geen ruimte voor een twin.

Als er hier iemand is die de helft van zo'n twin wil hebben (dan zijn het dus gewoon twee single player cabs) PM me ff. 600 euri voor een Daytona 1 is wel te overzien, vind ik.

Back