What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Xtincthed

    MVS kits

    heb dan met mn 50 euro shipped toch best een nette eerste deal gedaan op MVS gebied :P
  2. Xtincthed

    MVS kits

    bedankt voor de uitleg :) ik ben daar ook aan het rondkijken geweest, maar vind het een erg onoverzichtelijke site.. en zoveel codetaal dat ik het liever NL houdt voorlopig :P
  3. Xtincthed

    Nieuwe zending Candy cabinets RKLOK

    mooi spul :) ben pas sinds kort een beetje bezig met het kijken naar arcade kasten, maar de afgelopen 4/5 beurzen vond ik het toch altijd wel mooi wat jullie bij hadden in apeldoorn
  4. Xtincthed

    MVS kits

    ik ben nieuw op dit onderwerp, dus als ik een domme vraag stel mijn excuses ;) ik heb vandaag het volgende binnen gekregen uit de UK: nu heb ik de volgende vragen: - is de kit zo compleet? - hoe heten de individuele onderdelen? - welk doel hebben de individuele onderdelen - wat kost een...
  5. Xtincthed

    demonteren MVS cab

    volgens Ratson kan er behoorlijk wat gedemonteerd worden waardoor hij gewicht verliest en minder ernstige beschadigingen oploopt ik wil de decoupeer voorlopig achterwegen laten :P
  6. Xtincthed

    demonteren MVS cab

    haha ja ik was zeker van plan er een foto verslag van te maken.. deze epische queeste moet natuurlijk voor het nageslacht vastgelegd worden ik weet dat het veel werk is.. maar ik heb het er voor over :) kan niet wachten tot hij op mijn kamer staat te schitteren en we er hard op kunnen gamen :p
  7. Xtincthed

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    puzzle bobble is inderdaad erg vet.. vroeger erg veel gespeeld :)
  8. Xtincthed

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    ik heb de volgende 6 titels op mijn lijst staan voor de MVS: - blazing star - soccer brawl - Metal Slug 3 - Neo Bomberman - Samurai Shodown 5 (heb ik al full kit.. komt deze week binnen) - 6e weet ik nog niet ik weet dat ze duur zijn.. maarja dat hoort er bij :p
  9. Xtincthed

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Hey, ik ben Sjoerd, 24 jaar en woonachtig in Gemert (bij Eindhoven) en Maastricht. Voornamelijk in Maastricht, omdat ik daar geneeskunde studeer :) Ben ruim een jaar geleden in het wereldje van de game-verzamelaars gerold en heb nu +- 1000 titels (vooral NES en PS1/2.. alles compleet) verder...
  10. Xtincthed

    demonteren MVS cab

    top! hoopte al op zo'n reactie :) ik ga hem in de vakantie zoveel mogelijk uit elkaar halen.. het vervoer is eigenlijk geen probleem (mn pa heeft een zeer ruime bus) alleen echt die verdomde trap, maar je reactie geeft me moed :)
  11. Xtincthed

    demonteren MVS cab

    hehe.. de koop is al geschied :) moet het alleen nog ophalen
  12. Xtincthed

    demonteren MVS cab

    ik ben nog benieuwd hoe zwaar dit apparaat is.. ik hoop gewoon vurig dat er veel van af kan. Vooral dat scherm alleen weegt al ongeveer 40 kg denk ik?
  13. Xtincthed

    demonteren MVS cab

    ik ga voor deze cab, omdat hij van een bevriende verzamelaar is en hij hem voor een zeer nette prijs weg wil doen (volgens mij, 220 inclusief 2 games) mijn plan is om deze op mijn studentenkamer te zetten, zodat ik daar met huisgenoten/vrienden kan gamen.. wil ook niet echt een verzamelaar...
  14. Xtincthed

    demonteren MVS cab

    ja ik ben ook bang dat hij erg veel verlijmde componenten heeft.. het tillen is opzich niet het probleem, meer dat de kast best groot is (H190, B65, D77) en wij een draaiende trap omhoog hebben.. die ook nog eens niet super ruim is ik was al van plan de tv eruit te halen.. als dat uberhaubt...
  15. Xtincthed

    I Videogame - documentaire van Discovery Channel

    heb het stukjes op discovery gezien, maar heb nu de hele serie gedownload :) altijd interessant
  16. Xtincthed

    Retro beurs 04-10-2009 Apeldoorn.

    het was inderdaad niet zo druk, maar ik heb zeker mooi vondsten mee naar huis gebracht :) loop op dat eerste filmpje ook nog ergens door het beeld heen zie ik :)
  17. Xtincthed

    Batman: Arkham Asylum

    ik heb hem sinds gister..en ik heb hem maar weinig kunnen spelen omdat mijn huisgenoten er steeds mee bezig zijn zeer sfeervol, zeer bruut en hij lijkt me erg vet (nog maar 15min gespeeld)
  18. Xtincthed

    demonteren MVS cab

    Hey, ik ben nieuw en ben nog echt een noob op het gebied van arcade-gaming / kasten.. ben al wel een flinke tijd bezig met het verzamelen van games (voor NES en playstation), maar begeef me binnen kort voor het eerst in de wereld van de Neo Geo :) Ik ga deze MVS aanschaffen: nu is mijn...
Back
Top