What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. B

    Mame Project.

    Mjah Mrdummy is zo goed als doof en is dus niet echt goed in Nederlands :) En die mame roms bezit ik idd niet legaal (beetje duur om al die kasten te bezitten :P ) Maar de meeste SNES games gelukkig wel :) En player 3/4 worden verbonden met flatcables (zoals je HDD in je pc zeg maar ) Simpel...
  2. B

    Street Fighter IV

    De (japanse?) versie is toch in het Engels dus dat maakt niet uit :) Alle spellen die ze daar verkopen hebben Engelse menu's en zijn regio vrij, mocht blijken dat een spel wat je daar preordert toch niet regio vrij is dan krijg je gewoon je geld terug :)
  3. B

    Mame Project.

    Wel een leuke site ben hem net even rond geweest, er zitten echt enge dingen bij XD En ik beheer de website niet dat doet "mrdummy" :)
  4. B

    Mame Project.

    Man dat is eng XD en nee zie de plaatjes, het idee is gelukkig heeeeeeel anders :)
  5. B

    Mame Project.

    Ik wist niet waar ik het het beste kon plaatsen dus dump ik het maar hier neer :) Ik ben samen met een vriend die handig is met zijn handjes bezig met het maken van een compleet nieuwe soort mame kast :) de inklapbare mobiele mamekast :) Foto's en Info: http://mrdummy.net/mame/ En een vorig...
  6. B

    GAMERTAGS (PS3 en Xbox360)

    PS3: staat 2x per jaar aan (letterlijk dit jaar pas 1x aangehad) 360: Baris Dogan Ben altijd wel in voor een potje doa4 of sc4 alhoewel ik een easy target ben in sc4 :P
  7. B

    Street Fighter IV

    http://gamehubs.com/ is ie 36.99 inclusief shipping duurt alleen een paar dagen voor je hem binnen hebt (2 als je voor ups kiest maar dat is duurder).
  8. B

    Halo Wars

    De eerste serieuze poging voor een console RTS ? Sure Universe at War was een gigantiese flop.... Maar Battle for Middlearth 2 was best ok. En persoonlijk vond ik C&C3 op de 360 ook zo slecht nog niet, de besturing is ongeveer het zelfde als die van halo wars (menu ring). Dit neem niet weg...
  9. B

    Street Fighter IV

    Blijkbaar ben ik hier dus vreselijk slecht in :P Op medium kom ik vaak niet veder als round 4 of 5 (Ik speel met Ken/Ryu) of tot ik tegen bv blanka moet :P Maarja mijn laaste street fighter was 2 potjes SSF2 op de snes :)
  10. B

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Zie ook mijn edit: Hij verwacht er 2500 voor :)
  11. B

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Ik heb ook maar even een bod uitgebracht :O echt een mooi afgewerkte kast :) Denk wel dat die er 800 of meer voor hoopt te vangen tho :) *edit* De vraagprijs is 2500 :O 1500 had ik kunnen begrijpen maar 2500 is toch wel erg veel (maarja de kast is dan ook wel erg mooi :D )
  12. B

    Interesse Japanse cabinets...??

    Ik heb ook intresse in zo'n blauw Sega bankje :)
  13. B

    Feedback

    Goede deal gehad met Ratson. De kast was zoals beschreven en ik ga er aardig wat uurtjes plezier op hebbe :) http://www.nozomi.nl/forum/viewtopic.php?t=1997
  14. B

    Neon Lamp voor in je gameroom

    Dang das niks, maar die zijn wel 7 dollar + 20 shipping. Dan kom je alsnog uit op € 21,- Ik ga even rond bladeren op ebay iig bedankt voor de tip :D
  15. B

    Neon Lamp voor in je gameroom

    Ik heb ook wel intresse in die van SEGA, heb je hier een kliekje van?
  16. B

    [TK]OK BABY arcade cab *SOLD*

    Hmm gaat ie voor 400 weg met of zonder de multi pcb ? Anders kunnen we mischien nog wel iets regelen :)
  17. B

    SNES kopen

    Zo af en toe waggelt er een geboxte snes voorbij op marktplaats daar kan je het beste ff speuren, de mensen op fora of ebay vragen vaak het dubbele :) En als geld geen probleem is verkoopt de GameOver? in Amsterdam ze vast wel.
Back
Top