What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Neon Lamp voor in je gameroom

ik heb dezelfde die je van me kunt kopen voor de helft...nieuw in doos;
voor geintereseerden heb ik er ook nog 1 van atari en sega...ook nieuw
 
De SEGA is al weg, sorry...
tip: kijk ff op e-bay, want daar haalt die gast van marktplaats ze ook vandaan voor ietsje minder mag ik wel zeggen!
8)
 
Pat7o":3iui2ccx said:
......... ietsje minder mag ik wel zeggen!
8)

Dat is het (de?) understatement van het jaar, $7 voor een Sega sign.
 
Dang das niks, maar die zijn wel 7 dollar + 20 shipping.

Dan kom je alsnog uit op € 21,- Ik ga even rond bladeren op ebay iig bedankt voor de tip :D
 
Dacht ik al maar had niet meer gechecked,ik zat idd ook aan een neo gerelateerde te denken.toch bedankt.
 
Zou hij ze echt zelf maken? of besteld die ze gewoon ook van ebay en verkoopt die ze door met vette winst....
:roll:
 
Pat7o":eku8kil9 said:
Zou hij ze echt zelf maken? of besteld die ze gewoon ook van ebay en verkoopt die ze door met vette winst....
:roll:
idd :roll:
 
Ik kan de Neo Geo lamp niet vinden op Ebay. Wel de Nintendo lamp.

Ik heb als voorbeeld deze picca naar de "maker" gestuurd:


IMG_0823.jpg

Ben benieuwd of hij die kan maken. Mochten er overigens meer geinteressseerden zijn..

Gr
 
Hahaha ja in een ver verleden gelukkig op de kop weten te tikken via Ebay,daarna nooit meer gezien. Ik hoop voor jullie dat hij deze kan maken, ik het idee dat deze niet zo makkelijk is vanwege compatibiliteit van software en apparatuur om deze dingen te maken. Misschien doet hij het wel anders of freehand, who knows, ben ook benieuwd!
 
die gast op ebay (die chinees, niet die duitser) doet ook customs - weliswaar op kleine schaal - maar er is natuurlijk de kans dat hij deze neo geo nog in zijn files heeft staan...
toen ik destijds die sega neon kocht had die die neo geo ook, en snk en dreamcast etc....
 
Goed idee(want dadelijk laat ik nog precies dezelfde maken en dat kan natuurlijk niet 😉 ) ben benieuwd.
 
Back
Top