What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

GAMERTAGS (PS3 en Xbox360)

Hoe zit dat met PSN, zijn dat accountnamen of je online game namen?
 
volgens mij je online name, schijnt dat ze wat privacy bij je account naam willen en niet dezelfde mag hebben als je game naam :/
 
Cod4 : 360 .>> ZeMMiK
PS3 : Motorstorm / EverybodiesGolf : ZeMMiK
 
Update bij mij .. heeft er niemand Super Smash Bros Brawl?
 
Nieuwe gamertag PS3 (NL account): AsoBitCity

Andere oude gamertag PS3 (JPN Account): Akihabara
 
Gameholic":24y49p4b said:
Update bij mij .. heeft er niemand Super Smash Bros Brawl?
Ligt het nou aan mij of is het leveldesign van deze game niet veel beter dan een gemiddelde Nintendo 64 game? Lijkt wel Bubsy 3D man.
 
Klopt.... Ik snap dan ook niet waarom ze zo lang hebben gewacht.. baklappen!
 
Iemand al bezig met Mario Kart? Voeg me toe zou ik zeggen...
 
Eindelijk maar eens een Xbox 360 aangeschaft. Mijn Gamertag is Derekbou.
 
Derek":mcnh28b2 said:
Eindelijk maar eens een Xbox 360 aangeschaft. Mijn Gamertag is Derekbou.

Nu ook een PS3 in bezig, zelfde nickname, dus:

Xbox 360: Derekbou
PS3: Derekbou

Voeg me gerust toe
 
ps3: danielplatinom
games:
-Battle Fantasia
-Super Street Fighter 2 Turbo HD REMIX
-GTI Club
pm, request to add friend, whatever, lage ping

pc/ggpo: danielplatinom
 
PS3: ShinShoryuken
X360: NTS Kakashi

Challange me!:
- Tekken 5 DR (ps3)
- SSF2THD Remixed (360)
- SC 4 (PS3)
 
PS3: staat 2x per jaar aan (letterlijk dit jaar pas 1x aangehad)
360: Baris Dogan

Ben altijd wel in voor een potje doa4 of sc4 alhoewel ik een easy target ben in sc4 :P
 
Ik heb sinds een poos ook een 360 en speel voornamelijk SFIV, MM9 en later wil ik aan RE5 beginnen.

XBLA: Whitevillage
 
Lekker makkelijk..:

XBOXLive: Cageman
PS3: Cageman

Beide consoles staan weinig aan. Meeste doe ik nog steeds GoW2 op de 360..
 
Back
Top