What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. D

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    ah, handig :) en gezellig
  2. D

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    ook heel mooi :P gJ6APKIjFQY
  3. D

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    :mrgreen: echt een mooi beestje, ga ik zeker proberen :D
  4. D

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    jazeker, al is die niet van mij.. vond het een leuk item, heb er dan ook met een vette grijns naar gekeken :mrgreen:
  5. D

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    ooo, maar dat is niet erg :mrgreen:, die breakout cab is echt een beauty, dan te bedenken dat er +/- 50 van die apparaten bij elkaar staan.. in theater 2 is het helemaal awesome met de led verlichting, heb d'r zin an :P
  6. D

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    dit is gewoon pure marteling, en het is morgen pas dinsdag :P krijg er steeds meer zin in!
  7. D

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    nice!! ;) en suc6 met de boel inrichten, ben erg benieuwd :D
  8. D

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    dat is echt GEEN STIJL :mrgreen:
  9. D

    Gezocht 3DS voor mijn zoon

    ok, :) een 2ds niks? het is leuk voor kinderen die vaak een DS de verkeerde kant dichtklappen (krak! WHAAAA, PAPPAAA!!) :mrgreen:
  10. D

    Gezocht 3DS voor mijn zoon

    hoe staat het met de TSREE DEE ESS?? ander koop je een 2DS :P
  11. D

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    half uurtje rijden vanuit veenendaal.. mijn hotel, THUIS ;) en man wat heb ik d'r ONTIEGELIJK veel zin in :mrgreen:
  12. D

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    ow zo gek is dat niet, toen ik zo was had ik een keer aan een snackbar eigenaar gevraagd of er een ander spel in kon.. antwoord was: NEEN! :P
  13. D

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    ja, als je er geld voor vraagt wel... belasting geneuzel blablabla, maar op free play zal het wel anders zijn :mrgreen:
  14. D

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    ziet er goed uit :mrgreen: sony crt's al over the place
  15. D

    EUROCADE 2013 - 14 en 15 september - Hilversum

    anders ik wel, vetter dan dit kan niet :mrgreen:
  16. D

    Gameroom staat nu echt op stapel.

    excellent!! :) kom ik aan met m'n karige collectie :P zou daar graag willen gamen.
  17. D

    EUROCADE 2013 - 14 en 15 september - Hilversum

    vet NIET dus :mrgreen: zie topic naam......
  18. D

    Nintendo 3DS

    och, valt allemaal wel mee :P ik kan ook wel gaan showen van wat ik heb staan, maar ja, ik begin er niet aan, ga maar lekker het forum doorspitten :mrgreen: (heb ook een 3DS hoor :P )
  19. D

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    en dan te denken dat die video's van 1982 zijn, als het niet ouder is, ik was nog dan nog een blaag van 1 jaar.. geniaal :mrgreen:
  20. D

    MP Gaming onder de hamer

    lol :) ik hoef ook geen kasten erbij hoor :D
Back
Top