Nozomi Soundtrack playlist

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Ken
Active Level:
Active Level:

Nozomi Soundtrack playlist

Post by Ken » Tue Apr 25, 2006 16:28

Welke game soundtracks zijn jullie op dit moment aan het besluiteren?

Met de komst van dat Galbadia Hotel is het nu natuurlijk helemaal simpel om soundtracks te luisteren, dus misschien kunnen we leuke ideetjes opdoen en wat hidden gems vinden. Ik zoek me persoonlijk de takke naar een Gundam Destiny Seeds soundtrack, er staan er wel een paar op Galbadia, maar ik zoek een soundtrack van een reclame toen ik in Japan was, dat nummer gaat maar niet uit m'n hoofd.

Anyway, op dit moment luisterd deze jongen naar het super foute Neo Geo Super Live concert. Gouden tip voor mensen die niet in het bezit zijn van de Japanse Onimusha 2 is de soundtrack van Hotei: Russian Roulette, zal niet zo moeilijk zijn om te vinden op de Onimusha 2 soundtrack.
Gameholic

Post by Gameholic » Tue Apr 25, 2006 22:01

Ik ben nog steeds naar de OST's van Rez en Lumines aan het luisteren. Op laatst genoemde staan maar een paar coole nummers maar desalniettemin blijft het een toffe CD.

Daarnaast vind ik de soundtrack van Streets of Rage 2 ook nog wel erg lekker en oldschool
Dem.

Post by Dem. » Tue Apr 25, 2006 22:15

Shenmue Orchestra <3
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Tue Apr 25, 2006 22:31

Espgaluda soundtrack is een aanrader dudes
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Wed Apr 26, 2006 09:09

Dem. wrote:Shenmue Orchestra <3

Ik heb toevallig het cd album te koop gezet op Ebay:

http://cgi.ebay.com/SHENMUE-ORCHESTRA-v ... dZViewItem
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Wed Apr 26, 2006 09:11

Ik heb al tijden niet meer naar game music geluisterd....was een fervent fan van 2001-2003. Had zeker zo'n 100 game music albums gekocht in die tijd.

Ik weet niet wat het Galbadia Hotel is, maar ik heb al jaren zo'n beetje alle soundtracks die ooit zijn uitgebracht tot mijn beschikking via via.

Wat zeer aan te raden is: Metal Black The First Arrange.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
R-Type

Post by R-Type » Wed Apr 26, 2006 23:31

Ik had de SF3TS OST er op staan. Ik heb hem ook origineel (zit bij de strategy guide) maar die zuigt dus qua kwaliteit (en ook minder tracks).

ESPgaluda OST heb ik ook wel, is erg goed. Dan kan ik de SFZ3 OST nog aanraden (Serieus, I love it) en de Soul Edge OST. En de Technosoft sounds..
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Tue May 02, 2006 14:51

Sega Rally soundtrack, vrij fantastisch.
R-Type

Post by R-Type » Tue May 02, 2006 16:44

galbadia hotel heeft alleen maar korte samples voor de download of doe ik iets fout? ;)

Oh nee ik heb het al.

haha ik heb am2logo.mp3 gedownload van de Virtua Fighter 1 soundtrack. Die pleur ik in mijn telefoontje als opstart geluidje.. ownage! xD
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Tue May 02, 2006 19:01

Ik vind zelf de ost van Matrimelee erg tof.
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Tue May 02, 2006 19:33

ManoRevolver wrote:Ik vind zelf de ost van Matrimelee erg tof.

Hahaha ja man, ik heb de game op mn aes, jap versie, echt goeie tunes!

Als we toch met neogeo bezig zijn...pulstar en blazing star hebben beide een dope soundtrack.
ImageImage
Dem.

Post by Dem. » Sat May 06, 2006 15:19

Omg, ik vergeet Jet Set Radio (Future!)

Heerlijke soundtrack :D
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Sat May 06, 2006 16:14

Technosoft Game Music Collection Volume 07 ~ Reincarnation

MEESTERLIJK!

Thunderforce 4 arrange en blast wind ost is dit trouwens....vette shit!
ImageImage
R-Type

Post by R-Type » Sat May 06, 2006 17:47

TF5 heeft ook wel een lekkere soundtrack. Is volume 10 - Technology.

Twinkle Star Sprites overigens ook wel.
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Sat May 06, 2006 20:01

R-Type wrote:TF5 heeft ook wel een lekkere soundtrack. Is volume 10 - Technology.

Twinkle Star Sprites overigens ook wel.

Ja, ik heb volume 1-15 maar meteen gepakt haha :lol:
ImageImage
R-Type

Post by R-Type » Sat May 06, 2006 20:04

Steel of Destiny, Rising blue lightning, A3 en Cyber Cave vind ik het best bij TF5. Ik had de game al, daar zijn ze ook van te rippen \o

Overigens is de muziek van Batsugun ook zeer catchy (vooral de Saturn remixes) maar die lijkt niet op de site te staan.
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Sat May 06, 2006 20:28

Ik heb toevallig vandaag guardian force in de mail gekregen, maar ik kan die soundtrack niet ervan rippen.....
ImageImage
R-Type

Post by R-Type » Sat May 06, 2006 20:31

dan is ie niet redbook. Geeft ie maar 2 tracks aan bij bios menu of cd player?

Trouwens hij is al genoemd.. maar die van ESPgaluda is echt goed mensen, get it! Gentle Voice = heel erg chill. Overigens nog een tip: Cotton 2: Magical night dreams (ik moest aan Guardian Force/ Success denken ;D). Daarvan zijn 3, 4 en 7 best wel catchy.
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Sat May 06, 2006 20:49

Ja een date en een audio track met japanse bullshit. Jammer, want ik heb 2 tracks van de game en die zijn echt vet...
ImageImage
R-Type

Post by R-Type » Sat May 06, 2006 20:50

Die Japanse bullshit zegt: "Do not play the first track in a CD player"

:)

Ik heb GF helaas niet, en ook geen mp3's ervan.
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Sat May 06, 2006 20:52

Yep ik weet, maja echtwel jammer....
ImageImage
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Sat May 06, 2006 21:34

Kof 98 en 99 ost's, ook de remixes. Dikke shit imo. Al die nieuwe SNKP ost's zijn troep!
Secret of Mana, pff die blijf ik gewoon te vet vinden. Die game is mede zo ongelofelijk goed door de muziek. Mja wel meer square games van de snes hebben daar last van ;)
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Sat May 06, 2006 21:36

Hiroki Kikuta deed seiken densetsu 2, seiken densetsu 3 ost is nog beter (kan haast niet, maar probeer em maar eens) pure bliss!
ImageImage
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Sat May 06, 2006 21:40

Weet je wat het bij mij is, als ik een game niet goed gespeeld heb dan pakt de ost me ook vaak niet. Ik kan de muziek wel mooi vinden en het zal ook zeker goed zijn als jij het zegt Dreamer maar ik mis dan het 'gevoel' if you know what I mean ;) Dus de Seiken 2 ost zal voor mij altijd de beste blijven.
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Sat May 06, 2006 21:41

Hij heeft trouwens een nieuw album uit, LOST FILES. Vorige week uitgekomen. Impressies volgen later :)

Hiroki Kikuta:
Seiken Densetsu 2
Seiken Densetsu Secret of Mana +
Seiken Densetsu 3
Soukaigi
*een of andere kut adult anime soundtrack*
Lost Files
ImageImage
Post Reply