Nozomi Soundtrack playlist
Nozomi Soundtrack playlist
Welke game soundtracks zijn jullie op dit moment aan het besluiteren?
Met de komst van dat Galbadia Hotel is het nu natuurlijk helemaal simpel om soundtracks te luisteren, dus misschien kunnen we leuke ideetjes opdoen en wat hidden gems vinden. Ik zoek me persoonlijk de takke naar een Gundam Destiny Seeds soundtrack, er staan er wel een paar op Galbadia, maar ik zoek een soundtrack van een reclame toen ik in Japan was, dat nummer gaat maar niet uit m'n hoofd.
Anyway, op dit moment luisterd deze jongen naar het super foute Neo Geo Super Live concert. Gouden tip voor mensen die niet in het bezit zijn van de Japanse Onimusha 2 is de soundtrack van Hotei: Russian Roulette, zal niet zo moeilijk zijn om te vinden op de Onimusha 2 soundtrack.
Met de komst van dat Galbadia Hotel is het nu natuurlijk helemaal simpel om soundtracks te luisteren, dus misschien kunnen we leuke ideetjes opdoen en wat hidden gems vinden. Ik zoek me persoonlijk de takke naar een Gundam Destiny Seeds soundtrack, er staan er wel een paar op Galbadia, maar ik zoek een soundtrack van een reclame toen ik in Japan was, dat nummer gaat maar niet uit m'n hoofd.
Anyway, op dit moment luisterd deze jongen naar het super foute Neo Geo Super Live concert. Gouden tip voor mensen die niet in het bezit zijn van de Japanse Onimusha 2 is de soundtrack van Hotei: Russian Roulette, zal niet zo moeilijk zijn om te vinden op de Onimusha 2 soundtrack.
Dem. wrote:Shenmue Orchestra <3
Ik heb toevallig het cd album te koop gezet op Ebay:
http://cgi.ebay.com/SHENMUE-ORCHESTRA-v ... dZViewItem

" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Ik heb al tijden niet meer naar game music geluisterd....was een fervent fan van 2001-2003. Had zeker zo'n 100 game music albums gekocht in die tijd.
Ik weet niet wat het Galbadia Hotel is, maar ik heb al jaren zo'n beetje alle soundtracks die ooit zijn uitgebracht tot mijn beschikking via via.
Wat zeer aan te raden is: Metal Black The First Arrange.
Ik weet niet wat het Galbadia Hotel is, maar ik heb al jaren zo'n beetje alle soundtracks die ooit zijn uitgebracht tot mijn beschikking via via.
Wat zeer aan te raden is: Metal Black The First Arrange.

" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
ManoRevolver wrote:Ik vind zelf de ost van Matrimelee erg tof.
Hahaha ja man, ik heb de game op mn aes, jap versie, echt goeie tunes!
Als we toch met neogeo bezig zijn...pulstar en blazing star hebben beide een dope soundtrack.

dan is ie niet redbook. Geeft ie maar 2 tracks aan bij bios menu of cd player?
Trouwens hij is al genoemd.. maar die van ESPgaluda is echt goed mensen, get it! Gentle Voice = heel erg chill. Overigens nog een tip: Cotton 2: Magical night dreams (ik moest aan Guardian Force/ Success denken ;D). Daarvan zijn 3, 4 en 7 best wel catchy.
Trouwens hij is al genoemd.. maar die van ESPgaluda is echt goed mensen, get it! Gentle Voice = heel erg chill. Overigens nog een tip: Cotton 2: Magical night dreams (ik moest aan Guardian Force/ Success denken ;D). Daarvan zijn 3, 4 en 7 best wel catchy.
Weet je wat het bij mij is, als ik een game niet goed gespeeld heb dan pakt de ost me ook vaak niet. Ik kan de muziek wel mooi vinden en het zal ook zeker goed zijn als jij het zegt Dreamer maar ik mis dan het 'gevoel' if you know what I mean
Dus de Seiken 2 ost zal voor mij altijd de beste blijven.

Hij heeft trouwens een nieuw album uit, LOST FILES. Vorige week uitgekomen. Impressies volgen later
Hiroki Kikuta:
Seiken Densetsu 2
Seiken Densetsu Secret of Mana +
Seiken Densetsu 3
Soukaigi
*een of andere kut adult anime soundtrack*
Lost Files

Hiroki Kikuta:
Seiken Densetsu 2
Seiken Densetsu Secret of Mana +
Seiken Densetsu 3
Soukaigi
*een of andere kut adult anime soundtrack*
Lost Files