Weer even bier gedronken gister en vandaag. Eh gehobbied....
Nieuwe 4gear shift cover gemonteerd, dash is nu officieel helemaal vernieuwd

Nieuwe art op de seats, het onderste deel van de art welteverstaan. Weet nog niet wat ik met het bovendeel doe, ik vind de art die daar eigenlijk op moet niet zo mooi (SCUDRACE letters en een groot zwarte vierkante stikker met wat tekst en '1' erop) dus ik denk daar nog even over na.

Uurtje de stoelen geschrobd en nieuwe schroeven erin gezet (er zaten er voorheen maar 3 in, dus dat is al een verbetering).

En een ontbrekende Crazy Taxi art erop gezet (start button ding).
Ziet er alleen niet uit nu met de andere art...die zien er dan toch wel ineens oud uit zo met een nieuwe stikker ernaast. Ook maar even over nadenken

En ik vond het een goed idee om in mn uppie even de topper van scudrace op de scudrace/daytona cab te zetten (nog niet aangesloten). Ben niet door mijn rug gegaan, maar het scheelde niet veel. Dat viel een beetje tegen gewichtstechnisch

Gelukkig heb ik eerst de cabs weggezet zoals ik ze de rest van hun leven wil hebben, de topper erop getild om vervolgens tot de conclusie te komen dat de vloer een tikkie afloopt aan het eind, waardoor de rechtercab ietsje scheef staat, waardoor de topper niet goed/netjes past. Gelukkig kan ik totaal niet bij het voetje wat ik uit moet draaien rechtsacherin om de kast weer recht te krijgen. zucht.

Leukste mod van de dag zijn stopcontacten met afstandsbediening, kan nu alles stuk voor stuk met een remote aanzetten