What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Zpeakabonk's little gameroom

zpeakabonk

Candy Cab Regular
Reaction score
0
hoi

hier een paar pics van mijn mini room aangezien ik een gedeelte in mijn woonkamer heb staan (xbox 360 wii ps2) en een andere room voor mijn flipperkasten en pooltafel heb ik maar de dressing ingepikt niet erg groot maar alles past nou ja bijna

piczzzzzzz
img_5719.jpg.gif

img_5720.jpg.gif

hier nog een paar van mijn nieuwe creatie een roto screen :D :D

img_5717.jpg.gif

img_5718.jpg.gif

het is nog niet klaar de helft van mijn consoles staan er nog niet in en er ontbreekt nog een wand vitrine kast voor mijn game watch collectie en een aantal saturn games en sfc die nog in een doos staan eerst nog maar een beetje verf op de muren smeren

more pics soon

Ziet er vet uit, nog genoeg ruimte in de kast :)

yep morgen niet meer

saturn is binnen dreamcast r7 ook dus nu kunnen de games er ook weer in staan nu nog in dozen

ongeveer 120 pc engine games nu 60 nes 85 saturn jap stuk of 30 megadrive en 20 mega jap
stuk of 15 mark 3 games en binnenkort gaan de sfc erin niet zo veel rond de 30

plus de nodige andere spellen

alles staat niet op de foto die was gemaakt om 4 uur s'ochtends na een nachtje ikea puzzelen

Coole room en verzameling. Licht spreekt me ook aan.
En die tated LCD met Ikaruga is erg cool!

Jammer dat die Ikaruga-lcd 16:9 is zo te zien ..... verder heel nice.

hier een paar new pics

iets meer op de planken mijn sfc games staan er nog niet op geen tijd/zin om dozen uit te pakken :D
img_5832.jpg.gif

een paar pc engine games
img_5833.jpg.gif

game watch new in box plus twee russische nintendo klonen en een dbz nos
img_5834.jpg.gif

nintendo nes loose gedeelte
img_5835.jpg.gif

sega master en megadrive part
img_5836.jpg.gif

een paar consoles onder in de kast
img_5837.jpg.gif

en nog steeds geen verf op de muur :mrgreen:

Mooie console verzameling heb je daar. En verf op de muur valt niet echt op met zo'n rood Ikea kastje. :)

een wonderkast zit geen schroef in alles geklikt hahahaha

consoles genoeg inderdaad als de andere room's klaar zijn meer foto's

"game watch new in box plus twee russische nintendo klonen en een dbz nos"

zou je als je tijd hebt hier eens een foto van kunnen maken (de doos), ben heel benieuwd als dbz fan :mrgreen:

hoi geen probleem je ziet er een klein beetje van links onder de foto van de game watch

ik zal een foto maken later

hier een foto van de dbz nieuw in doos speciaal voor de fans uit de doos gehaald nu weer terug in het plastic en op de schap :D

img_5838.jpg.gif

thanks

nog nooit mee gespeeld weet niet hoe het eruitziet maar wel lekker kitsch

Back