What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Zou het dan toch echt.....Sonic related.....

Nice! Zou ook tof geweest zijn voor toendertijd op de Saturn (Titan) of Dreamcast (Naomi). Te laat.

Ziet er geweldig uit zoals Sonic hoort te zijn. Vindt het alleen jammer dat ze dat nu pas verzinnen en niet met de Saturn en Dreamcast toendertijd toen alles perseé 3D gameplay moest zijn.

En nu draait het op een Microsoft en Sony console i.p.v. Sega. Maar misschien wel weer de volgende game die ik sinds jaren ga aanschaffen voor één van deze consoles.

Ben het wel met Henk eens en ik denk dat je dit 1x speelt en daarna nooit meer. Maar wellicht is het voor de liefhebber toch een must! Zeker leuk iig!

Ik zie Classic Sonic alweer op een skateboard voorbij komen en achtervolgt door een truck.

WAA-ROM?!

Ken":2ojud09y said:
Ik zie Classic Sonic alweer op een skateboard voorbij komen en achtervolgt door een truck.

WAA-ROM?!

Omdat het zo hoort in dat level (zoals dat ook was in SA2). Het is overigens een snowboard ;-). En dat is voor classic Sonic ook niet perse nieuw, Ice Cap zone anyone? :o

eindelijk snapt sega ons weer !

dit is veel beter dan Sonic Episode 1 (xbla / psn) titel

De speelbare demo is wel echt heel erg vet. Nog 17 dagen online, dus even snel doen gasten.

Erg mooi 8) , toch jammer dat deze game geen release is op de nieuwe Sega console. ( dromen mag toch? 😉 )

Demo is al een tijdje te downloaden op de ps3.
Erg gaaf , zelfs in 3D (helemaal vet).

De 3DS versie schijnt ook echt anders te zijn dan zijn grotere broers. Zou het dan eindelijk na zoveel jaar, een goede leuke sonic game? ^^

Voor de liefhebber:

De 'Collector's Edition' die alleen in Europa zal uitkomen..

O9SnW.jpg

Meer info:
http://blogs.sega.com/2011/09/07/celebr ... s-edition/

Back