Da Dude
Nozomi Elite
Ik vroeg me af of er mensen hier op zoek zijn naar CRT monitoren.
ik krijg er een paar, maar hoef ze niet allemaal te houden. 1 op me kast is zat
Mocht iemand wat zoeken laat het me even weten, dan neem ik ze mee naar de meet van Rklok.
cheers
Prijs: helemaal niks
Merk: een aantal zijn van Dell (trinitron)
ik krijg er een paar, maar hoef ze niet allemaal te houden. 1 op me kast is zat
Mocht iemand wat zoeken laat het me even weten, dan neem ik ze mee naar de meet van Rklok.
cheers
Prijs: helemaal niks
Merk: een aantal zijn van Dell (trinitron)