What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

ZiEk's Game Hoekje.

erg mooi die flyers van jou, heb een paar hele oude amerikaanse atari flyers en wat naomi flyers maar die kunnen zeker niet tippen aan deze japanse.

almighty":3ucn95pp said:
Zelf ook bezig met flyers en had al gekeken bij je topic maar verkoop je ze ook gewoon?

Pm me maar een bod wie weet, zat ook al toevallig te kijken naar je kof97 aes maar zonder boekje is toch wel echt jammer. Enigste losse booklet dat ik zag was bij neotropolis en iedereen weet dat hij overpriced is.

Oldschool flyers zat ik ook naar te kijken, wel een paar gezien die wel cool zijn maar hou het liever op jap fighting en die cave art is ook wel erg vet. muchi muchi pork helemaal stylish en mushimesama hab ik ook nog een flyer van die echt te slick is. Zal hem ook ff uploaden.

Ben wel benieuwed naar jullie flyers post ze ook eens aub :)

kofxiidz0.jpg

erg blij met de KOF XII A4 Flyer, tweezijdig.
mushimesamapm6.jpg

de Mushime waar ik het over had. Is ook nog tweezijdig.
samuraispirits5ln9.jpg

Samurai Spirits 5 A4
sengoku3ws2.jpg

Sengoku 3 A4 USA flyer.
wakuwaku7ss9.jpg

Waku Waku 7 A4 :)

Samurai Spirits en sengoku 3 heb ik ook dubbel, zal ze ff bij de sale zetten.

almighty":gtgqpskd said:
leuke lijstjes ZiEk, lekker kleurrijk.
ikea?

yup allemaal en lekker cheap ;P zoals je ziet passen die kleuren wel bij de flyers hhahaha ha

Pic001.jpg

Pic002.jpg

Pic003.jpg

Pic004.jpg

Pic005.jpg

Pic006.jpg

Pic007.jpg

Pic008.jpg

Pic009.jpg

Pic010.jpg

Pic011.jpg

Pic012.jpg

Pic013.jpg

Pic014.jpg

Pic015.jpg

Pic016.jpg

Pic017.jpg

Update flyers, heb nog een paar zonder lijstje lol en blijf ook wel sparen. Ieamand nog een Death Smiles Black label Flyer voor me ? :twisted:

Heb aardig wat dubbele nu.

Zit zo ff lekker door je topic heen te neuzen en zag dat ik niet eens heb gereageerd op deze heftige shit :oops:. Echt een met alleen maar heftige en brute shit geconcentreerde collectie, petje af. Is echt zo'n hoekie waar je urenlang naar kan blijven kijken. Keep on movin' en geniet van je shit!!

XanaduNL":kji9gdid said:
Heb je nou al die flyers ook aan de muur hangen, of dat nog niet? :P

hahahahaha you caught me, nee heb er een paar hangen de rest ligt opgestappeld, echt geen ruimte voor nog.

In de toekomst gaat het wel een mooi muurtje opleveren :twisted:

Nieuwe gear!

Neo-Gen Sanwa Buttons Mod
sticks-008.jpg

SF4TE Party.
sticks-010.jpg

sticks-011.jpg

sticks-012.jpg

sticks-014.jpg

sticks-015.jpg

sticks-016.jpg

In een dag gekocht en gemod.
Nog ff sparen voor ultimate Gouki mod. :twisted:

Ik vind zeker de witte buttons en balltop stukken beter staan, met de verschillende kleuren buttons (en vooral met die gekleurde buitenring) ziet het er rommelig uit

Mee eens, het enige dat kan is de rode meshball, de rest ziet er idd veel te rommelig uit, ook omdat er verschillende kleuren rood zijn. Zo ziet het er althans op de foto uit, alsof sommige meer naar oranje neigen.

De Neo stick met die groene knoppen is regelrechte mishandeling hehe, maar ja als jij het cool vind en er plezier mee hebt, is dat hetgeen dat telt. Veel plezier ermee! ;)

Het zijn ook verschillende kleuren, namelijk oranje, vermiljoen en rood. Dat idee vind ik wel oke, maar ik denk dat het beter uit de verf zou komen wanneer de plungers niet met zwarte knoppen uitgewisseld waren.

het is de eerste test en ja smaken verschillen.

Neo stick met sanwa buttons is gewoon beter en reageert senller.

die onderste laa g knoppen gaat ook veranderd worden, ik hou er wel van, gekleured ring en verder zwart en er komt ook andere art onder die meer bij het idee van de knoppen past. Die witte knoppen vind ik persoonelijk echt te lelijkt en saai.

Het is ook inderdaad de overgaang van oranje, vermilion rood.

Wow die kleur van je bubble tops slaat ook nergens op, had je netzo goed die ballen ook wit kunnen maken. Misschien komt het door je foto maar in zie weinig samenhang erin echt aan de saai kant.

Ik bedoel maak een keuze, candy kleuren of witte kleuren voor je CP. Ziet er gewoon cheap uit net als mijn zooitje knoppen op me stick, maar die ga ik nog afmaken :P

Alsnog ik denk dat me smaak en kijk erop anders is dan jullie.

Back