What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Xiongba group-buy

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
hallo,

ik wil graag checken of er animo is om een groupsbuy te starten (min. 5 cabs importeren vanuit china)

zie: http://www.macrown.com.cn/enxlcp.asp?ClassID=266
en dan de KT003

het gaat om Xiongba cabs (niet de mooiste, maar wel NIEUW)
15khz monitor/chassis, jamma aansluiting, 4 butons pro player
(tri-syncs zal ook mogelijk zijn, maar zullen $220 duurder zijn)

Totaal prijs per cab (+shipping/taxes) zal rond de 500 euro liggen.
Prijs zal lager worden naarmate meer mensen mee doen.

ikzelf wil er graag 2 kopen, dus we hoeven dan maar nog 3 stuks meer te bestellen om aan het minimum van 5 te komen.

b.t.w. waarom niet een groepsinkoop starten voor astro's/blast of egrets?
nou, heel simpel, de xiongba's zijn NIEUW/ongebruikt, dus alle cabs zijn hetzelfde. Wanneer we 2de hands cabs inkopen wil natuurlijk iedereen de beste cab met de minste krasjes en de minste burnins hebben ;-)
En om eerlijk te zijn vind ik 500 euro voor een splinternieuwe cab niet te duur. (dus aub niet zeiken over dat de Xiongba's zo lelijk zijn etc.)

wanneer je interesse hebt, reply dan aub in dit topic!

groetjes,
ray
 
lmao "cannot find server" zo kan ik niet kijken en lachuh :P
 
Kast ziet er best leuk uit, maar vind de prijs voor een wat mindere cab toch iets te hoog Ray.
Ga toch liever voor een andere kast.

Ben trouwens benieuwd wat de kenner hier over te zeggen heeft...(Ken :roll: )
 
ken een gast in oss die ze oook heeft 800 of zoiets. liever jap voor die prijs.
 
Ik heb eens met die kerel van flipperkast.nl gesproken over deze kasten, hij kan ze voor 600 leveren dan hoef je niet zoveel moeite te doen om mensen te zoeken of transport te regelen.
 
ruderudie":169djwnm said:
Ik heb eens met die kerel van flipperkast.nl gesproken over deze kasten, hij kan ze voor 600 leveren dan hoef je niet zoveel moeite te doen om mensen te zoeken of transport te regelen.

Dacht al, waar heb ik die kasten nog meer ergens gezien.
 
LOL er zijn een heleboel mensen die meer van kasten afweten dan de "kenner".
 
DreamerNL":2i3j75by said:
LOL er zijn een heleboel mensen die meer van kasten afweten dan de "kenner".

sorry dat ik jou vergeten was hoor... 😉 (Ken kwam gewoon meteen in mij op :P )
 
Duidelijk zat dat je hier niet aan moet beginnen natuurlijk.
Als je het doet, doe het dan gelijk goed en haal een container Egrets of Astro City cabs.
 
Zijn die Astro City/Egrets cabs eigelijk jamma compatible?(dacht het wel toch...)
En is er ooit in het verleden een groupsbuy geweest?
Als dit namelijk ooit weer eens gebeurd dan heb ik hier waarschijnlijk wel intresse voor.
 
Er is alleen via Killercabs een groupsorder geweest, daar heeft Dennis ook zijn Egret vandaan. En alle niet dedicated cabinets zijn JAMMA compatible behalve Naomi cabs...(maar ook die zijn dat te maken)
 
Ken":sjgfqtfd said:
Er is alleen via Killercabs een groupsorder geweest, daar heeft Dennis ook zijn Egret vandaan. En alle niet dedicated cabinets zijn JAMMA compatible behalve Naomi cabs...(maar ook die zijn dat te maken)

Net inderdaad eens wezen kijken en er was idd in 2007 een groep order geweest.
Maar hier worden toch ook vaak leuke kasten te koop aangeboden dus wacht wel rustig af 😉 (momenteel vermaak ik me nog prima!)
 
almighty":h9sd19hl said:
DreamerNL":h9sd19hl said:
LOL er zijn een heleboel mensen die meer van kasten afweten dan de "kenner".

sorry dat ik jou vergeten was hoor... 😉 (Ken kwam gewoon meteen in mij op :P )

Dat bedoel ik niet, kijk maar eens op killercabs.
 
Er zijn er genoeg die er nog veel meer dan ik, Dennis en Dreamer bij elkaar vanaf weten, maar of dat ook in Nederland is.... 8)
 
Back
Top