What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

XboxOne stick mods

Ik kreeg gisteren de betatesters firmware voor PS4 compatibility voor de PS360+! Helaas heb ik geen PS4 en mag ik het bestand niet sharen... kansloos haha
Het zit er dus in ieder geval erg snel aan te komen.

Ik keek nog even rond voor een PS4 maar wtf... gewoon nogsteeds niet goed leverbaar, kost een berg, inflated prijzen op marktplaats en nogsteeds geen enkel fatsoenlijk spel... na 6 maanden nogsteeds crap dus.
 
Ik blijf hopen op een simpele firmware update voor de One :P Hoop hoop hoop....
 
Er wordt een vuil spel gespeeld met de beschikbaarheid van de PS4 in Nederland, ik was afgelopen week in Spanje en daar heb daar torenhoge voorraden van de PS4 in verschillende warenhuizen gezien.
 
DLX":ok4bmeo1 said:
Ik blijf hopen op een simpele firmware update voor de One :P Hoop hoop hoop....

Ik hoop met je mee maar ik geef het een hele kleine kans. Het feit dat de makers van de PS360+ al zijn gaan zoeken naar externe oplossing dmv XBO-pad pcb's geeft weinig hoop op een FW update.

Robert":ok4bmeo1 said:
Er wordt een vuil spel gespeeld met de beschikbaarheid van de PS4 in Nederland, ik was afgelopen week in Spanje en daar heb daar torenhoge voorraden van de PS4 in verschillende warenhuizen gezien.

Misselijkmakend die beschikbaarheids manipulatie.
 
Da Dude":1cfgzmle said:
Zolang hier de One nog niet uitkomt, doen ze geen moeite hier.
Dat is al maanden bekent

Toch wel vaag dat ze geen moeite nemen om een voorsprong te krijgen met de verkoop van de PS4
 
ze staan bij media markt import 539 euro
ik had daar aan een verkoper gevraagd of het loopt, voor geen meter .
ps4 heeft nog wachtlijsten in amsterdam
 
beau":wkrhycla said:
ze staan bij media markt import 539 euro
ik had daar aan een verkoper gevraagd of het loopt, voor geen meter .
ps4 heeft nog wachtlijsten in amsterdam
dafaq wat een idioten.... "import" .. zijn vast en zeker Duitse SKU's uit het hoofd magazijn van MM en dan met zo'n prijs aankomen. Ook met de normale prijs zouden ze niet hard lopen, de markt is op dit moment gewoon niet naar.
 
ronduit belachelijk inderdaad. MM kan die spullen alle kanten opschuiven als ze dat willen. Wat een oplichterij.
 
Akishop customs geeft aan dat PS4 support voor de Ps360+ nu werkt, en momenteel beta getest wordt.

"Playstation 4 (PS4) is working! Software is currently sent out to some selected BETA testers. If it works like it did for us then we will upload it shortly. Thanks for the support."
 
Ik wacht met de ps4 nog minimaal 12 maanden, momenteel geen games en niets in het vooruitzicht.

Sterker nog, heb net een (2de) originele xbox gekocht en daar ben ik blij mee als een klein kind 8)
 
Ik heb ook weer een Xbox360 voor in mijn Vewlix, en blij die weer terug te hebben.

Verder ben ik atm into Indie games. Steam en humble bundle maken me arm
 
xbox 360 in mn naomi, originele xbox, dreamcast en saturn in mn New Astro City, nog een originele xbox beneden bij de tv.

Space Hulk en ScummVM op mn Mac. Voorlopig even zoet.
 
Milspex":2z8t19v9 said:
Akishop customs geeft aan dat PS4 support voor de Ps360+ nu werkt, en momenteel beta getest wordt.

"Playstation 4 (PS4) is working! Software is currently sent out to some selected BETA testers. If it works like it did for us then we will upload it shortly. Thanks for the support."

Ik ben ook gekozen als beta tester, heb alleen geen ps4 om op te testen ;)


Milspex":2z8t19v9 said:
Space Hulk en ScummVM op mn Mac.

ScummVM neem ik mee tot in het bejaardentehuis! Zonde dat Lucasarts gestopt zijn met point en clicks.
Volgens mij heeft Tim Schafer laatst met z'n Double Fine een point en click gemaakt.
 
Jinxz":2tboa9ta said:
Milspex":2tboa9ta said:
Milspex":2tboa9ta said:
Space Hulk en ScummVM op mn Mac.

ScummVM neem ik mee tot in het bejaardentehuis! Zonde dat Lucasarts gestopt zijn met point en clicks.
Volgens mij heeft Tim Schafer laatst met z'n Double Fine een point en click gemaakt.

Een uur lang met je muis over een stilstaand scherm dwalen tot er ergens een mouseover opspringt.

Oh ja en niet alle Cinemaware games vergeten natuurlijk
 
Back
Top