What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Xbox JTAG mod laten uitvoeren

Ik zag deze video op youtube :

Weet iemand of deze GUI tate optie in FBA next zelf zit , of is dit een aangepaste versie van FBA next?
Ik kan er verder weinig over vinden.
 
Ben er mee bezig (Tate UI)/quote]
Ben benieuwd!

Ik heb problemen met sommige roms die niet werken op fbanext, zoals Tatsujin Oh/Truxton II, V-V. En nog een aantal anderen.
Is het zo dat fba next sommige roms gewoon niet draait?
 
Wat is de in-game menu knopcombi in fbanext?
Game wisselen is nu wat omslachtig via FSD.
 
Sowieso is er voor FBANext weinig tot geen support. Ik heb zelf wat dingen kunnen fixen qua settings etc maar er blijven spellen die gewoon niet werken.
De laatste versie is net uitgekomen (.31) maar ik zie totaal geen verschil.

Heel jammer, want het is een toffe emulator waar echt nog wel wat winst te behalen valt. De 360 emu scene is zo goed als dood helaas.
 
Milspex":36wlubq4 said:
Sowieso is er voor FBANext weinig tot geen support. Ik heb zelf wat dingen kunnen fixen qua settings etc maar er blijven spellen die gewoon niet werken.
De laatste versie is net uitgekomen (.31) maar ik zie totaal geen verschil.

Heel jammer, want het is een toffe emulator waar echt nog wel wat winst te behalen valt. De 360 emu scene is zo goed als dood helaas.

Het valt mij ook wat tegen ja.
Kun je eigenlijk zelf nog nieuwe categorien maken? Voor thuis gebruik is de scheiding per systeem niet echt handig - aangezien niemand weet welke games waar bij horen :D

Ik denk zelf dat ik alsnog over ga stappen naar PC. Want het XB360 beeld via VileTim trilt nog steeds. Of ik nu 50 of 60hz kies.
Via J-PAC had ik altijd strak beeld.
 
waiwainl":pivk5i8w said:
beau":pivk5i8w said:

Vaag, werkt bij mij totaal niet. :?
Ik zal eens kijken in de config files of daar wat staat.

Select+Start kan ook, in een oudere versie is dat de combo

Wat betreft categorieen aanmaken, daarvoor moet je fbanext.xex denk ik uit elkaar halen en editen.
 
R2-2D":2q1asmbf said:
Is mame voor de x360 dan beter?

Emulatie is volgens mij iets beter, alleen die ondersteunt weer minder.. :?

Voor echt goed gesupporte emulatie moet je op PC zijn of in mijn geval de originele xbox met Coinops 6 en Vision 4.
 
Die coin ops 6 en vision 4 ondersteunen de meeste spellen wel? Ook spellen als Batsugun (met geluid) en Tatsujin Oh?
 
Milspex":2ecndf8o said:
waiwainl":2ecndf8o said:
beau":2ecndf8o said:

Vaag, werkt bij mij totaal niet. :?
Ik zal eens kijken in de config files of daar wat staat.

Select+Start kan ook, in een oudere versie is dat de combo

Wat betreft categorieen aanmaken, daarvoor moet je fbanext.xex denk ik uit elkaar halen en editen.

Hm, ik zal eens kijken of ik wel de laatste heb :-)
 
R2-2D":ac56qk56 said:
Die coin ops 6 en vision 4 ondersteunen de meeste spellen wel? Ook spellen als Batsugun (met geluid) en Tatsujin Oh?

Yup zelfs Viper Phase 1 en Heavy Smash (wat een vet spel!)

Naast dat heb ik nu voor fbanext de nieuwste release compleet met alle roms, videos en titles etc. Iets van 11gb in totaal.
 
Back
Top