A
Anonymous
Guest
ik heb laatst een hd tv gekocht en vond het dus ook nodig om mijn xbox op hd aan te sluiten.
echter mijn xbox heeft de hdmi boot net gemist en moet het doen met component snoer.
nou deze heb ik dus aangesloten alleen... heb ik nog steeds het gevoel dat de spellen er niet bijster op vooruit zijn gegaan vergeleken met mijn vorige (38cm) tv'tje. behalve dat het typische uitgesmeerde beeld weg is wat je krijgt zonder hd snoer kan ik niet echt zeggen dat de graphics er op vooruit gegaan zijn. dus doe ik wat fout? is het verschil met hdmi echt zo groot? of moet ik mijn tv op hd instellen ofzoiets? :s
misschien hebben jullie nog wat tips of info want ik kom er niet aan uit.
alvast bedankt!
echter mijn xbox heeft de hdmi boot net gemist en moet het doen met component snoer.
nou deze heb ik dus aangesloten alleen... heb ik nog steeds het gevoel dat de spellen er niet bijster op vooruit zijn gegaan vergeleken met mijn vorige (38cm) tv'tje. behalve dat het typische uitgesmeerde beeld weg is wat je krijgt zonder hd snoer kan ik niet echt zeggen dat de graphics er op vooruit gegaan zijn. dus doe ik wat fout? is het verschil met hdmi echt zo groot? of moet ik mijn tv op hd instellen ofzoiets? :s
misschien hebben jullie nog wat tips of info want ik kom er niet aan uit.
alvast bedankt!