Casey120":9u0z4ckx said:![]()
Dat is toch geen composiet maar direct van de Console output ?
Casey120":3dkugddm said:![]()
Dat is toch geen composiet maar direct van de Console output ?
Psykick":14ynpspv said:Wordt niet makkelijk, volgens mij moet je zoeken naar een Neoya VGA box en wat wel belangrijk is is dat je Xbox omgebouwd is zodat je hem op regio NTSC kan zetten.
Ik deed dat altijd met deze box en een stukje software vanuit Evolution X, waarmee je heel makkelijk de regio's kon switchen, als je daarna naar settings ging kon je hem daar op 480p zetten en voila, je had VGA en mooi ook. Altijd erg van genoten!
Succes!