What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

WTB: Viletim

MarioSanchez

Combo Keeper
Ben op zoek naar een viletim scart2jamma of een heel goed alternatief (liefst met ps2 controller interface) voor een andere cab.

Alvast bedankt :D

Ik heb de Viletim gebruikt voor m'n Xbox360 (back in the days), maar kon nooit wennen aan de interlacing. Als je een 29" scherm hebt is dat redelijk in-your-face :)

MarioSanchez":25nyo1yi said:
Same here :-) Is voor m'n NAC en wil 'm gebruiken voor de Dreamcast. Heb je m nog?

Geen idee eigenlijk. Maar je kan tegenwoordig met een PI2JAMMA en een RaspberryPi3 ook Dreamcast emulatie doen. Kost samen net zoveel als een Viletim :)

Ben niet weg van emulatie bovendien werkt lang niet alles goed. Ik heb voor die viletim v2 maar 80 euro betaald bij Tim in Australie (incl verzendkosten) en voor een pi2jamma met pi3 ben ik al snel 170 euro kwijt.

Back