What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

WTB: SLG-3000

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Voor dat ik hem bestel wil ik even kijken of iemand er hier nog eentje te koop heeft.
 
Dingetje is toch iets van 50 euro? of ga je die SLG in a box kopen?
 
almighty":30lvesdl said:
In een box en heb er al eentje gevonden 😉
Kep er toevallig net eentje besteld, 169 euri, ben heel benieuwd naar de scaler, als ie me bevalt dan houd ik em, zo niet dan koop ik een FrameMeister
 
Ja die van 169,00 euro is compleet met slg3000 en de VGA scaler etc.

Heb zelf alleen de SLG gekocht, je multi pcb heeft vga output en wil eerst kijken hoe het er uit ziet met de supergun voordat ik het een en ander weer aanschaf.
 
Begrijp ik dan goed dat in een box eigenlijk mét VGA box is en dus plug n play ook voor scart bv.?
 
Ik neem dat ding wel mee naar NGC, kunnen we em eens goed testen..ik hoor her en der goede maar ook slechte verhalen over de scaler in de SLG in a box, vooral met PAL schijnt ie niet helemaal lekker te draaien, lag, artifacts enz.. we zullen het soon zien, ding is onderweg.
 
almighty":3vc9r0wm said:
Ja die van 169,00 euro is compleet met slg3000 en de VGA scaler etc.

Heb zelf alleen de SLG gekocht, je multi pcb heeft vga output en wil eerst kijken hoe het er uit ziet met de supergun voordat ik het een en ander weer aanschaf.
Ben ook erg benieuwd!
 
Vandaag mijn SLG in a box binnen.. tot zo ver werkt het prima, heb dreamcast, wii, n64, gamecube geprobeerd en de scanlines zijn erg mooi op een LCD scherm.. de scaler heb ik nog niet uit kunnen proberen, ik moet effe mijn snes uit de kast halen zodat ik deze kan testen..tot zover tevreden met resultaat.
 
Hoe heb je de n64 uitgeprobeerd dan? Ik dacht dat die SLG alleen VGA in/uit had, en dat kan een n64 niet toch?
 
ne0":39bc688n said:
Hoe heb je de n64 uitgeprobeerd dan? Ik dacht dat die SLG alleen VGA in/uit had, en dat kan een n64 niet toch?
sync strike ertussen.
 
ne0":32ctax8h said:
Hoe heb je de n64 uitgeprobeerd dan? Ik dacht dat die SLG alleen VGA in/uit had, en dat kan een n64 niet toch?
Ik heb de SLG in a box, die heeft ook scart en component input naast VGA, de slg in a box is 3 dingen in 1, sync strike, scaler en scan line generator
 
Ok daar was ik ff mis mee dus.. Misschien ook eens zo'n ding bestellen, heb dat nog nooit "irl" gezien
 
ne0":4fvq8bt2 said:
Ok daar was ik ff mis mee dus.. Misschien ook eens zo'n ding bestellen, heb dat nog nooit "irl" gezien
Wacht er nog effe mee totdat ik de scaler echt heb kunnen testen, ik hoor her en der niet altijd veel positief geluid over specifiek die scaler.
Bij PAL schijnt er lag te kunnen ontstaan en artifacts, ik heb dit nog niet goed kunnen testen omdat ik wat consoles kwijt ben :)

Als je echt een goede scaler zoekt dan zou ik de Xrgb-mini (heet ook wel FrameMeister) aanraden, ze zijn alleen niet erg cheap, reken maar tegen de 400 euro.
 
Update!

De SLG werkt niet op alle TV's met VGA.
De sync van de SLG is voor sommige TV's te zwak wat resulteert in GEEN beeld.
Op mijn LG LCD's doet ie het niet, op mijn Panasonic weer wel.
Heb contact gehad met de maker van de SLG en hij heeft VGA ondersteuning tijdelijk uit zijn featurelist gehaald tot hij een oplossing heeft, ook heb ik gevraagd om de VGA connectors verder uit elkaar te halen en hij zal het in de nieuwe versie van SLG in a box doorvoeren.
 
Ik ga lekker offtopic door hier, ik laat het aan een mod over om dit eventueel te moven ;)

Maareh als VGA het niet doet, wat moet je dan met de SLG? Verder heeft het ding geen in- of uitvoer toch? :S
 
Maar hij heeft in all in one box.

Zelf nooit problemen gehad met de slg.
 
ne0":4kwxac3n said:
Ik ga lekker offtopic door hier, ik laat het aan een mod over om dit eventueel te moven ;)

Maareh als VGA het niet doet, wat moet je dan met de SLG? Verder heeft het ding geen in- of uitvoer toch? :S

Gaat idd om de SLG in a box.. die heeft verder nog YUV en Scart input.
VGA werkt wel, maar er blijkt een probleem te zijn met sommige types TV.
 
Back
Top