What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[WTB] Naomi 1 mobo + ATX power

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
Voor een projectje ben ik nog op zoek naar Naomi 1 moederbord met een verloopstekkertje voor ATX power, en een game. Liefst de meest common cheapass game die er bestaat, is alleen om te testen. Ik heb alleen interesse in het complete setje. Eventueel wil ik een i/o bord er ook nog wel bij nemen maar hoeft niet.

Ik weet dat je die ATX connectors ook makkelijk zelf kan maken maar ik heb de parts niet, en als ik dan toch moet bestellen kan ik net zo goed de hele zooi samen bestellen...

Alles moet uiteraard in goede staat zijn en werkend. Shout if you have something.
 
naomi moederbord
psu
virtua tennis game
Samen voor 125 euro?
Ik woon in Almere, kom bezichtigen om werkend te zien.
Werkt prima, alles 100% in orde
Kan het ook voor je opsturen
 
Het ging me vooral om een package incl ATX verloopje aangezien ik niet vast wil zitten aan SUN psu's.... :) Dus als die erbij zit prima, anders bestel ik er ooit wel eens een compleet met verloop in de UK.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top