Rorsach
Cabinet Dweller
Hoi,
Eindelijk eens zover gekomen om een Dreamcast aan te schaffen en het ding te koppelen aan mijn Naomi UNi, maar ik ben nog op zoek naar een goedkope VGA-box. Als iemand hem heeft liggen en ervan af wilt, neem ik hem graag van je over voor een zacht prijsje. (Ons bin zunig)
Eindelijk eens zover gekomen om een Dreamcast aan te schaffen en het ding te koppelen aan mijn Naomi UNi, maar ik ben nog op zoek naar een goedkope VGA-box. Als iemand hem heeft liggen en ervan af wilt, neem ik hem graag van je over voor een zacht prijsje. (Ons bin zunig)