Da Dude
Nozomi Elite
Ik ben van een Nac naar een NNC gegaan. Dat scherm was zo vet. Dat ben ik bij andere vga cabs niet tegengekomen.
Nu gewoon HD in mijn Vewlix. Lekker!!!
Nu gewoon HD in mijn Vewlix. Lekker!!!
Da Dude":3rat7rbo said:Ik ben van een Nac naar een NNC gegaan. Dat scherm was zo vet. Dat ben ik bij andere vga cabs niet tegengekomen.
Nu gewoon HD in mijn Vewlix. Lekker!!!
Michaelm":4r7n1kwu said:Maar goed, als je de plaats ervoor hebt zijn 2 dedicated horizontal en vertical cabs wel fijner.
PascalP":2g7ip8zp said:Heeft een Egret II niet een MS9 gelijk aan een NAC of Cyberlead?
Zelfde kwaliteit voor een lagere prijs![]()
Marcosan30":36tlmxf5 said:Cyberlead zou ik niet doen vanwege the gefixeerde bezel, hierdoor kun je niet draaien :?
Sp33dFr34k":2ow0lose said:Marcosan30":2ow0lose said:Cyberlead zou ik niet doen vanwege the gefixeerde bezel, hierdoor kun je niet draaien :?
Te laat Marco, hij heeft er al 1![]()
RoOd":2k85slp3 said:En de NAC dan? Die monitor is toch wel rotatable? Of is dat weer een compleet andere monitor?
)Zit zelf namelijk ook tussen de twee cabs in deze thread te dubben)
sombetzki":2rasbcw6 said:Michaelm":2rasbcw6 said:Maar goed, als je de plaats ervoor hebt zijn 2 dedicated horizontal en vertical cabs wel fijner.
Is dat niet een beetje overdreven, 4 cabs?![]()
waiwainl":sz9x369x said:sombetzki":sz9x369x said:Michaelm":sz9x369x said:Maar goed, als je de plaats ervoor hebt zijn 2 dedicated horizontal en vertical cabs wel fijner.
Is dat niet een beetje overdreven, 4 cabs?![]()
Nee :-D
Cageman":p3ajz87y said:...
:text-yeahthat:
![]()