What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

WTB: Candy Cab - EGRET II of NAC

Oldschool

Candy Cab Regular
Joined
Nov 30, 2008
Messages
283
Reaction score
0
Location
Limburg
Hallo everyone, ben op zoek naar een Egret II of New Astro City. Moeten in goede staat zijn met originele monitoren (geen burn-in), prijs komen we wel uit.

Thanks alvast!
 
Wel meteen een goeie keuze.
En een NNC of een andere Cab waar ook VGA inzit?
Dat niet iets?
 
Thanks guys, het moet echt 1 van die 2 zijn. ik wil er vooral 15khz games op spelen.
 
Ik heb even snel m'n mails met requests voor E2's geteld en deze week was iets boven gemiddeld met een score van 6. En we zitten nog maar in de 4 minuut van woensdag. No lie.
 
Gek he, die gaan nu als een malle. Ik zou persoonlijk liever een Egret 3 of Atomiswave willen.
 
Qua uiterlijk is een Egret II ook niet mijn favo cab.
Zou zelf ook liever voor minder geld iets anders hebben ;)
 
Back
Top