What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Win Win Win Ultra SF4 ;) *Poll is open*

Stem nu op de foto's van Beau of Da Dude

  • Da Dude

    Votes: 16 69.6%
  • Beau

    Votes: 7 30.4%

  • Total voters
    23

Jinxz

Pattern Reader
Joined
Jun 6, 2010
Messages
2,387
Reaction score
0
Location
Netherlands
Na een tijdje afwezig te zijn geweest ga ik er weer op volle toeren tegenaan. Ik dacht, laat ik eens gek doen. Samen met de guys van Capcom heb ik een aantal leuke winakties in de planning.

De eerste die vandaag een foto maakt en post van hem of haar spelend op een Cab waar een versie van Streetfighter (maakt niet uit welke) op draait wint een disc versie van Ultra street fighter 4 + een DLC met extra outfits.

Geen cab? wel Streetfighter? no prob.
Post vandaag of uiterlijk zaterdag 23.00u. een foto waarop je een versie van Streetfighter speelt en ik open dan een poll zodat er zondag kan worden gestemd op de leukste foto.
Degene die aan het einde van dit weekend de meeste stemmen krijgt wint ook Ultra Street Fighter 4 met extra DLC outfits.

Je kunt zelfs nog kiezen voor PS3 of XB360 versie.

Who's game?

*edit*

Poll is open!
Zie foto's onderin het topic
 
Laat ik nou op het werk zijn en weinig tijd hebben. Wellicht upload ik nog een foto vanavond als ik tijd heb.
 
Abc123":1wko2zv6 said:
Laat ik nou op het werk zijn en weinig tijd hebben. Wellicht upload ik nog een foto vanavond als ik tijd heb.
Doe dat maar niet ;)
 
aiiii, ik heb net mijn SF2 roms van het CPS1 bord gehaald om GnG te spelen erop
 
Anunaki":1fseno0e said:
aiiii, ik heb net mijn SF2 roms van het CPS1 bord gehaald om GnG te spelen erop
hahaha
Misschien als je 'n Chun-Li outfit aantrekt wordt het toch nog goedgekeurd?
 
Capcom moet die game ff porten naar PS4/Xbone en dan op PSN/Live te koop gooien. Ik ben er te lui voor om ff eentje uit de kelder te pakken.
 
JEUUUUHHH, ik doe meteen mee

IMG_5393.JPG


IMG_5397.JPG


p.s. deze foto's zijn ten zwaarste verboden te hergebruiken :D .
360 versie graag hahahaha
 
ruderudie":3bhhoqla said:
Chun Li down!!

BAM!! hahah Rudie wint het eerste pakket.
Laat nog even weten welke versie (PS3 of 360) en PM me ff je adres, dan gaat ie a.s. maandag op de post.

Thanks Beau en Da Dude voor de foto's! Ben benieuwd of d'r nog meer bij komen, anders wordt het een 50/50 kans ;)
 
Stoere jongen die het van DaDude gaat winnen. Wat een briljante foto's :D :D
 
Muahaha, jij doet ook alles voor een gratis game hè Robin :mrgreen:
 
Back
Top