What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wij staan boven de Jooooooooooooode!

Ken

High Score Hunter
Joined
Aug 10, 2005
Messages
4,799
Reaction score
0
sparta%20-%20ado%20den%20haag%20%5Bgroot%5D.jpg
 
Geniet er nog maar van, zolang het nog duurt - want dat zal niet lang meer zijn.. :lol:

Wel een mooie match in ieder geval afgelopen zondag: Sparta - Den Haag en terecht door Den Haag gewonnen. Ajax komt zeker nog wel terug, volgende wedstrijd tegen Roda zullen ze er staan en komen de combinaties en goals vanzelf!
 
En wij staan boven DH! Jammer dat PSV 1 meer scoorde.

Maar FC DH is na FC Groningen mijn 2e club. Ze lijken ook wel op elkaar, echte volksclubs met tot voor kort nog een stadion in een volkswijk. Ik denk dat ze zich met Wetzel wel kunnen handhaven, dat is een vakman. Willem II, Sparta, Graafschap en Volendam schat ik lager in.

Waarom ADO vorig jaar slechts 6e werd oid, komt omdat ze eredivisievoetballers haalden. Die zijn ander niveau gewend. Dat gaat zich nu uitbetalen (Yuri kan echt nog wel mee op dit niveau, was bij Groningen 1 van de betere spelers).

Ajax dat onderaan staat, daar kikker ik altijd van op.
 
Lang geleden zo'n mooi weekend gehad in Den Haag. 8)

2007-wk-45_Louis_van_Gaal_geveld_door_gebroken_engel.jpg
 
Morgen vliegt de Haagse ooievaar er weer overheen.

Groen en geel, doet me echt wel veel 8)
 
Overbetaalde zoutzakken met paar duizend schreeuwende holbewoners op de tribune die allemaal gas-geluiden maken, danwel "kankah <vul tegenstander> in? Ja echt iets om trots op te zijn :)
 
Inderdaad kankah hagenees en trots.

En niet te vergeten:Krijg de Kankah,sterruf en bederruf

groeten van een kankah hagenees 8)
 
Doet me wel denken aan een graffiti die ik eens gezien heb op een site op internet. "IK LUL HAAGS KANKAAAAHHH" over de complete zijkant van een intercity wagon. Iemand die toevallig gezien en weet die nog waar ik die kan vinden? :)
 
Back
Top