What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

wii

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Zeer strak die ga ik zeker halen. Echt mijn soort (Wii) game om eerlijk te zijn.

Zou em niet zo snel op de PS etc kopen maar met Wii controls moet dit rocken!

Metroid Prime Trilogy komt ook in Sep uit; een moetje voor mij ;-)
 
is al een topic over trouwens check een paar topics hieronder ;) Maaruh waarom voegt wii controls hier wat toe dan? Beetje lopen zwaaien en doen bij een sidescroller lijkt me echt super a-relaxed.
 
Ja, zag net dat een eindbaas wel tien minuten duurt om te verslaan, dat is wel vermoeiend ja....en dat na een dag hard werken. poeh. :shock: :shock:
 
Ja ik houd wel van een beetje gezwaai met de Wii remotes. Scheelt ook weer een avondje sportschool ;-)

Ik hoor je denken: luie *******
 
hahahaha, maar het kan ook met een arcade stick denk ik.
 
Back
Top