Farian303
Cabinet Dweller
Ondertussen de Wii U hier binnen en zojuist aangesloten.
Het display van de Gamepad is echt UBER, supergoede beeldkwaliteit! Ook is de gamepad een stuk lichter dan verwacht. Graphics van New Super Mario Bros. U zijn ook stukken beter die van de vorige NSMB games.
Helaas werken de online-functies nog niet. Zal waarschijnlijk in de komende 48 uur wel gefixed worden.
Ik kijk ook erg uit naar de Neo Geo X launch, nog maar een week!
Het display van de Gamepad is echt UBER, supergoede beeldkwaliteit! Ook is de gamepad een stuk lichter dan verwacht. Graphics van New Super Mario Bros. U zijn ook stukken beter die van de vorige NSMB games.
Helaas werken de online-functies nog niet. Zal waarschijnlijk in de komende 48 uur wel gefixed worden.
Ik kijk ook erg uit naar de Neo Geo X launch, nog maar een week!