What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

wie o wie kan mij helpen ???

messias

Arcade Local
ik heb een aero city van sega, en heb nu eindelijk de turtles(jamma) kunnen kopen:) alleen ik heb maar 1 knopje voor player 1 coin inworp. wie weet waar ik dan het knopje voor de player 2 coin inworp op mijn jamma conector moet solderen :? >???en weet iemand hoe ik mijn cab volume zachter kan zetten ,want die staat echt knetter hard .
alvast bedankt :D !
messias

:arrow: www.myspace.com/messias666

Aero heeft geen volume control, moet je regelen op de pcb zelf.

weet je miss ook waar die regelaar dan ergens precies zou kunnen zitten van de turtles pcb ??
ik zie 1 namleijk wel 1 potmetertje zitten.
maar ik weet niet waar die voor dient .
en er zitten wat dip sw op ...?
weet ook niet waar die voor zijn .
kga volgende week eens die 2 coin kabel erbij solderen.
echt bedankt alvast voor de info :)
ik moet nog veel leren hehhehee
😉

Volgens mij ken je Turtles gewoon op Freeplay zetten (daar zijn die switches onder andere voor + difficulty) enne ff knallen bij Sparky :)

Als het goed is zit er op je aerocity een service switch. Als je die indrukt zou je naar het menu moeten gaan denk ik. Aangezien er geen dipsettings te vinden zijn.

weet iemand hoe het komt dat het scherm onder het spelen begint te soms te flikkeren en kleur verschil/ lichter naar donker ..
komt dat omdat ikmiss aan de volume knop heb gezeten?
thanks

ik heb alles schoongemaakt:)
ik denk dat het mijn kabel boom is van jamma connector..miss een breukje ergens in de kabel
hij blijft nu gewoon goed ..en weet nu waar ik moet zoeken als het weer terug komt :)
bedankt mensen voor de info..!!!

Back